ד', מאמן טניס לשעבר, גבר ישראלי התראיין הבוקר (א') לעיתון הבריטי "דיילי מייל" ושם שיתף בכאב שהוא נאנס על ידי מחבלי החמאס, במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר: "הייתי כמו בובה עבורם, הבובה היהודית שלהם. הם ירקו עלי, צחקו וצרחו. דברים בלתי נתפסים. הרגשתי שהצעקות קורעות אותי". ד' המשיך וסיפר כיצד האירוע הקשה גרם לו להרגיש מלוכלך מבושה, ובנוסף שיתף כי הטראומה הנוראית גרמה לו להעלות משקל רב.

"משום מקום הם התנפלו עליי וריתקו אותי על הקרקע"

ד' הוסיף ושיתף כי במהלך בריחתו מאזור המסיבה מחבלי הנוח'בה תפסו אותו: "משום מקום הם התנפלו עליי וריתקו אותי על הקרקע". לאחר תפיסתו, הישראלי סיפר בכאב כי המחבלים תקפו אותו מינית ואנסו אותו. לדבריו, לאחר האונס הקשה המחבלים שתקפו אותו נעלמו, והוא הצליח להתחבא בשטח המסיבה במשך זמן רב, עד שכוחות ישראלים הגיעו לחלץ אותו.

אזור המסיבה סמוך לקיבוץ רעים | , צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

לאחר ה-7 באוקטובר ד' הסתגר בחדרו והעלה 20 קילוגרמים

לבסוף, ד' שיתף כי לאחר ה-7 באוקטובר הוא הסתגר בחדרו במשך זמן רב והעלה 20 קילוגרמים במשקלו בגלל הטראומה הקשה. הוא הוסיף וסיפר כי האירוע הטרגי עדיין רודף אותו, והוא סובל מסיוטים בלילות. כעת, כמעט עשרה חודשים לאחר הטבח, ד' ו-103 ניצולי נובה נוספים תובעים את ממשלת ישראל על כך שלא הגנה עליהם מספיק באותו היום הנורא.