צה"ל ושב"כ הודיעו כי במהלך מבצע מורכב בחאן יונס כוחות הביטחון חילצו את גופתה של החטופה שנרצחה מיה גורן, ואת הגופות של חללים החטופים רס"ר (מיל') אורן גולדין, רס"ם (מיל') רביד אריה כץ ז"ל, סמ"ר תומר אחימס וסמל קיריל ברודסקי ז"ל. החילוץ בוצע אתמול (ד'), על ידי כוחות שב"כ יחד עם צוות הקרב של חטיבת הקומנדו, כוחות יהל"ם ואגוז בפיקוד אוגדה 98.

מצה"ל והשב"כ נמסר: "המאמץ המודיעיני המקדים למבצע נוהל על ידי שירות הביטחון הכללי בשילוב של מידע מודיעיני מחקירות מחבלים בשב"כ, מאמצים מודיעיניים בשיתוף צוות מודיעיני של מפקדת החטופים באגף המודיעין, ונוספים שהביאו לכדי ביצוע המבצע".

פעילות צה"ל בעזה, ארכיון, צילום: דובר צה"ל

בחודש דצמבר האחרון צה"ל הודיע כי גורן ז"ל נרצחה בשבי

מיה גורן ז"ל, גננת במקצועה, בת 56, נחטפה מביתה בקיבוץ ניר עוז בבוקר ה-7 באוקטובר. בעלה אבנר ז"ל נרצח במהלך אותה השבת. בחודש דצמבר האחרון צה"ל הודיע כי היא נרצחה בשבי וכעת גופתה חולצה. היא הותירה אחריה ארבעה ילדים, אסיף, בר, גל ודקל.

אורן גולדין ז"ל, נחטף מביתו בקיבוץ ניר יצחק בבוקר ה-7 באוקטובר. רק לאחר כחודש, התבשרה משפחתו כי הוא נרצח במהלך המתקפה וגופתו מוחזקת בשבי חמאס. הוא הותיר אחריו אישה בשם אושרית ואת התאומים אביב ואילי בני השנתיים וחצי.

רביד אריה כץ ז"ל, בן 51, נחטף בבוקר ה-7 באוקטובר מביתו בקיבוץ ניר עוז. בחודש נובמבר האחרון צה"ל הודיע כי הוא נרצח בטבח וגופתו מוחזקת בשבי החמאס. הוא הותיר אחריו אישה בשם רויטל ואת שלושת ילדיו - שחר, שירה ועלמה. כץ ז"ל הוא אחיה של דורון כץ אשר נחטפה לעזה יחד עם בנותיה אביב ורז. השלושה שוחררו בחודש נובמבר האחרון במהלך העסקה הקודמת.

סמ"ר תומר יעקב אחימס וסמל קיריל ברודסקי ז"ל שירתו יחד במהלך השירות הצבאי

סמ"ר תומר יעקב אחימס וסמל קיריל ברודסקי ז"ל שירתו יחד במהלך השירות הצבאי בחפ"ק של מפקד החטיבה הדרומית אל"מ אסף חממי ז"ל. השלושה נלחמו יחד בבוקר ה-7 באוקטובר ונהרגו בקרב על קיבוץ נירים. גופותיהם של השלושה נחטפו לרצועה על ידי החמאס. אתמול, במהלך מבצע של כוחות הביטחון, גופותיהם של סמ"ר אחימס וסמל ברודסקי חולצו והובאו לישראל. לאחר חילוץ חמש הגופות, כעת נמצאים בשבי חמאס 115 חטופים.

" type="video/youtube" />