לא מעט אנשים צפו אתמול (ב') בתכנית של רביב דרוקר ברשת 13, "אזור מלחמה", שתרד בקרוב מהמסך. אך לא כולם הבחינו בדרמה שהתחוללה מאחורי הקלעים, ממש מאחורי גבו של דרוקר המרוכז בשידור: יוליה שמאלוב ברקוביץ', מנכ"לית חברת החדשות שהעובדים מנהלים מאבק נגד מינויה, הגיעה לנווה אילן והתהלכה מאחורי המצלמה (ניתן לראות אותה בחלק מהפריימים, בחולצה ורודה).

אודי סגל, מגיש המהדורה המרכזית שמשודרת לאחר התכנית של דרוקר, שוחח איתה. ציטוטים מהשיחה דלפו מעדי ראייה שהיו במקום ופורסמו על ידי העיתונאי רן בוקר. כך התנהל השיח בין השניים.

שמאלוב-ברקוביץ': מה שלומך?
‏סגל: מדהים.
שמאלוב-ברקוביץ': כמו שלומי.
סגל: כן.
שמאלוב-ברקוביץ': אז מה נעשה?.
סגל: הכי טוב שתלכי כי את לא מתאימה ואת יודעת את זה, זה מפרק את החברה.
שמאלוב-ברקוביץ': למה שאתה לא תלך?
סגל: אני נשאר. אם תישארי תוכלי לשלוח אותי הביתה.
שמאלוב-ברקוביץ': אם כל כך רע לך ואתה לא מקבל אותי אז תעזוב. אני רוצה שנדבר.

העיתונאי ספי עובדיה, שרק בסוף השבוע האחרון הודיע על עזיבתו מהערוץ ועל מעבר לערוץ 12, הגיב על האירוע: "מי שמכיר את אודי יודע שהוא לא רק עיתונאי משכמו ומעלה אלא גם ג׳נטלמן ונעים הליכות בצורה יוצאת דופן. מי שהביא את הפוליטיקאית הזאת לנהל דסק חדשות ניסה לזהם את הסיקור החדשותי ולהחליש את הרוח במקום. הניסיון ייכשל אבל הבושה תישאר".

התכנית של רביב דרוקר, יוליה שמאלוב ברקוביץ' ברקע צילום: צילום מסך

על אף הדרמה שמתחוללת מאחוריו, כשמי שכנראה הובילה לפיטוריו מתהלכת באולפן, דרוקר הצליח להמשיך בתכנית כרגיל. ולא רק כרגיל, אפילו מוצלח יותר. תכניתו השיגה אתמול 6.6% רייטינג - הנתון הכי גבוה שהשיג הערוץ אתמול מהתכנית הראשונה בבוקר ועד התכנית האחרונה בלילה. אפילו תכנית הפריים טיים, "בלקספייס", השיגה נתון נמוך יותר והסתפקה ב-6% רייטינג בלבד וכך גם מהדורת החדשות שהגיש סגל, עם 6.2% רייטינג.

נתוני הרייטינג של אתמול מצטרפים לנתונים של החודשים האחרונים ומצביעים על חוסר ההיגיון בהחלטה של רשת 13 להוריד מהמסך את תכניתו של דרוקר, שהפכה בתקופת המלחמה לאחת התכניות הנצפות בערוץ ובין הבודדות שמצליחות לעקוף מדי פעם את הערוצים המתחרים.