מקורות בקמפיין של סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, מסרו לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי היא השיגה את מספר הצירים הנדרש להבטחת בחירתה כמועמדת המחנה הדמוקרטי בהצבעה שצפויה להיערך בשבוע הבא. לפי דיווח נוסף של סוכנות הידיעות AP, האריס השיגה 2,214 צירים, יותר מ-200 צירים מהרף הדרוש להבטחת בחירתה שעומד על 1,976 צירים.

האריס תיפגש עם נתניהו אך לא תצפה בנאום

בסביבת האריס הבהירו כי הסגנית לא תשתתף בנאומו של נתניהו בקונגרס, אך עם זאת הובהר כי בכוונתה לפגוש את ראש הממשלה במהלך ביקורו בארה"ב, בנפרד מביידן. מלשכתה של האריס נמסר כי "סגנית הנשיא תאשר מחדש את המחויבות הבלתי מעורערת של הממשל לביטחון מדינת ישראל".

"העם הפלסטיני יוכל ליהנות מזכותו לכבוד, חופש והגדרה עצמית"

לקראת הפגישה הצפויה עם ראש הממשלה, בלשכתה של האריס העבירו כבר מסרים מקדימים: "הגיע הזמן שהמלחמה תסתיים בצורה שבה ישראל בטוחה, כל החטופים משוחררים, סבלם של אזרחים פלסטינים בעזה מסתיים והעם הפלסטיני יוכל ליהנות מזכותו לכבוד, חופש והגדרה עצמית".

"אעשה כל שביכולתי כדי להביס את דונלד טראמפ"

כזכור, בהודעה רשמית שפרסמה האריס בתגובה להודעת הפרישה של ביידן כתבה: "במהלך השנה האחרונה סיירתי ברחבי הארץ, שוחחתי עם אמריקנים על הבחירה הברורה בבחירות החשובות הללו. וזה מה שאמשיך לעשות בימים ובשבועות הבאים. אעשה כל שביכולתי כדי לאחד את המפלגה הדמוקרטית - ולאחד את האומה שלנו - כדי להביס את דונלד טראמפ ואת סדר היום הקיצוני שלו".

הודעת הפרישה של ביידן