יובל דנציג, בנו של החטוף אלכס דנציג ז"ל מקיבוץ ניר עוז שנהרג במהלך השבי בעזה, הספיד את אביו ברשתות החברתיות. הבן השכול פרסם היום (ב') לאחר הודעת צה"ל, פוסט לחשבון האינסטגרם שלו ובו ספד לאביו. בפוסט כתב: "לא כך זה היה צריך להסתיים".

הבן השכול: "סליחה שלא הצלחנו במשימה"

דנציג המשיך ושיתף: "נחטפת חי ונושם ממיטתך באותו בוקר ארור והיית צריך לחזור הביתה חי ושלם אלינו. סליחה שלא הצלחנו במשימה הזו". עוד הוסיף וסיפר: "נמשיך לעשות הכל להצליח במשימה שיש בפנינו עכשיו, להחזיר אותך לקבורה הראויה המגיעה לך".

שלט עם תמונתו של דנציג ז"ל בהפגנה למען שחרור החטופים |, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

יובל דנציג: "מתחייב לשאת את המורשת הזו עימי לכל מקום"

בנו של החטוף הוסיף ושיתף: "בחודשים באחרונים נחשפתי עוד ועוד בכמה אנשים נגעת ואיזה מורשת מדהימה השארת אחריך". עוד הצהיר בפוסט: "מתחייב לשאת את המורשת הזו עימי לכל מקום ולספר לכל מי שירצה לשמוע על האיש שאתה ופועלך. כי זה מה שחשוב". לבסוף, סיכם דנציג הבן את מילותיו: "עכשיו הזמן לאבל וזיכרון. העת לבוא חשבון עם מי שאחראי למה שקרה יגיע. לא נוותר. יהי זכרך ברוך. אוהב ומתגעגע".

צה"ל הודיע למשפחותיהם של יגב בוכשטב ואלכס דנציג ז"ל, על מותם בשבי חמאס

כזכור, נציגי צה"ל הודיעו היום (ב') למשפחותיהם של יגב בוכשטב ואלכס דנציג זכרונם לברכה, על מותם בשבי חמאס. ההחלטה לקבוע את מותם התבססה על מידע מודיעיני ואושרה על ידי ועדת מומחים של משרד הבריאות ובשיתוף משרד הדתות ומשטרת ישראל. נסיבות מותם בשבי חמאס נמצאות בבדיקה על ידי כלל גורמי המקצוע.

" type="video/youtube" />