בגלל תקלה טכנית קשה באפליקיציית סיבוס, שמנעה סליקה של כרטיבי העובדים כחצי מיליון הייטקיסטים נאלצו לשלם אתמול (א') מכיסם על ארוחת צהריים או לחלופין - להימנע ממנה. לאחר שעות ארוכות התקלה תוקנה במסעדות ומאוחר יותר גם באפליקציות ההזמנות כדוגמת וולט ויאנגו.

חצי מיליון עובדים ו-10,000 מסעדות

חברת המזון מספקת שירותים לחצי מיליון עובדים, ו-10,000 מסעדות, ההפסד הכספי המוערך בשל התקלה נאמד על לא פחות מ-10 מיליון שקלים. עם זאת, יש לציין כי התקלה אירעה בחברה חיצונית אשר מספקת שירותים לסיבוס ולא במערכת עצמה.

תקלה תשתיתית מחוץ למערכות החברה

בחברת סיבוס מסרו: "בשעות הבוקר ארעה תקלה תשתיתית מחוץ למערכות החברה, אשר גרמה להשבתת הסליקה ופלטפורמות ההזמנות השונות. מיד עם זיהוי התקלה, צוותי המחשוב פעלו מול הספקים החיצוניים על מנת לסיים את האירוע בהקדם האפשרי. אנו מתנצלים שוב על אי הנוחות הזמנית שנגרמה ללקוחותינו ומעדכנים כי התקלה תוקנה ופעילות הסליקה ופלטפורמות ההזמנות".