שורת רבנים מהציונות הדתית המאוגדים תחת השם רבני תורת הארץ הטובה מפרסמים היום (ב') מכתב ובו הם מפרטים את התנגדותם לעסקת החטופים הנרקמת וכותבים כי "המחירים הנדרשים לשחרור החטופים מסכנים את כל אזרחי המדינה, זקנים עם נערים טף ונשים".

מכתבם המלא של הרבנים:

"מצוות פדיון שבויים היא מהגדולות והחשובות בתורה וחייבים להצילם ולהשיבם לחיק משפחותיהם", כותבים הרבנים ומסייגים: "המחירים הנדרשים לשחרור החטופים מסכנים את כל אזרחי המדינה, זקנים עם נערים טף ונשים, כגון שחרור כל המפלצות המסוכנות על מנת שיוכלו לשקם את צבא החמאס המתמוטט, נסיגה מאזורים אסטרטגיים, הפסקת הלחימה לפני הכנעת החמאס - בכל אלו ודומיהם אין הציבור יכול לעמוד".

"מאחלים למנהיגינו שה' ינחם בעצה טובה כיצד לפדות את השבויים, תוך כדי הבטחת המשך קיומה ושלומה של מדינת ישראל"

בנשיאות רבני תורת הארץ הטובה עומדים הרב דב ליאור והרב יעקב אריאל, וחתומים עליו גם שורת רבנים נוספת ביניהם הרב שמואל אליהו והרב אריה שטרן. במכתב כותבים עוד הרבנים כי הרב שאול ישראלי "בירר נושא חמור זה לעומקו וקבע שמצווה להציל שבויים, אך לא במחיר של סיכון כלל ישראל".

"אנו מאחלים למנהיגינו שה' ינחם בעצה טובה כיצד לפדות את השבויים, תוך כדי הבטחת המשך קיומה ושלומה של מדינת ישראל. יחד עם כל בית ישראל אנו מתפללים שפדויי ה' ישובון בקרוב בריאים ושלמים בגופם ובנפשם ובאו ציון ברינה ושמחת עולם על ראשם. בברכת חזק ונתחזק ויהי ד' עמנו ועם כל ישראל", חותמים הרבנים.