שב"כ ומשטרת ישראל עצרו את החשוד ברצח איש השב"ס יוחאי אבני ז"ל, שהתרחש לפני כשבועיים בישוב גבעון החדשה. החשוד ברצח נעצר כבר לפני שבוע וחצי, יומיים לאחר שאותרה גופתו של יוחאי ז"ל, מעצרו הוארך בבימ"ש צבאי, והחקירה בשב"כ וביחידה המרכזית במחוז ירושלים נמשכת.

צפו בתיעוד ממעצר החשוד ברצח ע"י לוחמי יחידת הגדעונים במשטרה (33) ולוחמי שב"כ:

" type="video/youtube" />

החשוד: פלסטיני בשנות העשרים לחייו

במסגרת חקירת רצח יוחאי אבני ז"ל ששירת בשב"ס, בבית מגוריו בגבעון החדשה לפני כשבועיים, הותר היום (ב') לפרסום כי לפני כשבוע וחצי בתאריך 10.7, עצרו משטרת ישראל ושב"כ בסיוע כוח צה"ל את החשוד ברצח - אבראהים מנצור, פלסטיני בשנות העשרים לחייו, תושב הכפר בידו.

כזכור, בתאריך 8.7.2024 אותר יוחאי ז"ל ללא רוח חיים בבית מגוריו בגבעון החדשה עם פצעי דקירה רבים בגופו, למקום הוזעקו כוחות משטרה של מחוז ירושלים יחד עם גורמי החירום וההצלה. כבר מאיסוף ממצאים ראשוני בזירה עלה החשד לרצח. בעקבות המקרה, הוקם צוות חקירה משותף ליחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים ושירות הביטחון הכללי.

זירת הרצח צילום: דוברות המשטרה

נאספו ראיות לרצח

לאחר פעולות חקירה של שב"כ וימ"ר ירושלים, נאספו ראיות לרצח ונחשפה זהות החשוד ברצח. החשוד ברצח נעצר לפני כשבוע וחצי בתאריך 10.7 ע"י לוחמי יחידת הגדעונים (33) של משטרת ישראל עם יחידה מבצעית של שב"כ ובסיוע כוחות צה"ל. לאחר מעצרו הועבר החשוד לחקירה משותפת בשב"כ ובימ"ר ירושלים. בשבוע שעבר, מעצרו של החשוד הוארך בבימ"ש הצבאי עד לתאריך 29.7.