לקראת המראתו לארה"ב, ראש הממשלה נתניהו הצטלם בפתח המטוס לצידם של בני משפחות חטופים ופדויי שבי ואמר: "אני יוצא עכשיו לביקור חשוב ביותר בארה"ב, בזמן שישראל נלחמת בשבע חזיתות, ובזמן של אי ודאות פוליטית גדולה בוושינגטון. בביקור הזה אנאם בפעם הרביעית בפני שני בתי הקונגרס כראש ממשלת ישראל".

" type="video/youtube" />

"אדגיש את החשיבות של התמיכה הדו-מפלגתית בישראל"

נתניהו הודיע: "בנאומי אדגיש את החשיבות של התמיכה הדו-מפלגתית בישראל, אפנה לידידנו בשני צדדי המתרס ואומר להם שבלי קשר לשאלה מי ייבחר להנהיג את העם האמריקני אחרי הבחירות לנשיאות, ישראל היא המדינה בעלת הברית החשובה ביותר של ארה"ב במזרח התיכון, בעלת ברית שאין לה תחליף".

לקראת הפגישה עם ביידן: "הזדמנות להודות לו על הדברים שעשה למען מדינת ישראל"

עוד הוסיף ראש הממשלה: "אני גם אמור להיפגש עם הנשיא ג'ו ביידן, שאותו אני מכיר כבר למעלה מ-40 שנה. זו תהיה הזדמנות להודות לו על הדברים שהוא עשה למען מדינת ישראל, הן במלחמה, הן במהלך שנות שירותו כסנאטור, כסגן נשיא וכנשיא".

נתניהו עם אמו של עומר שם טוב בפתח מטוס כנף ציון | צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

נתניהו ממריא לארה"ב | צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

"להבטיח שכל תושבינו בצפון ובדרום יחזרו בביטחה לבתיהם"

נתניהו הדגיש: "זו תהיה גם הזדמנות לדון עמו על נושאים חשובים לשתי המדינות שלנו בחודשים הקרובים, לשתף פעולה לשחרור כל חטופינו, לשתף פעולה בהשגת הניצחון על חמאס, לשתף פעולה בהדיפת הטרור והתוקפנות של ציר הרשע של איראן, וגם להבטיח שכל תושבינו בצפון ובדרום יחזרו בביטחה לבתיהם. אני חושב שבזמן הזה, של מלחמה וחוסר ודאות, יש חשיבות עליונה שאויבינו ידעו שארה"ב וישראל עומדות יחד - היום, מחר ולתמיד".