הכתב הסרוג של כאן 11, עקיבא נוביק, התייחס לסערת השעייתו של ינון מגל מתחנת הרדיו 103 FM שבוע בלבד לאחר שצהל על הורדת תוכנית הטלוויזיה של המגיש רביב דרוקר מהמסכים. "רק לפני שבוע ינון מגל חגג ש'דרוקר סוכל' אחרי שתכניתו הורדה מהאוויר" כתב נוביק בחשבון "X". "היום מגל הושעה משידור" המשיך. "ללמדנו שגלגל הבוז והלעג מסתובב מהר".

ארגון העיתונאים לצידו של מגל: "רואים בחומרה את השעייתו"

מוקדם יותר, בארגון העיתונאים והעיתונאיות הוציאו הודעת גיבוי למגל וכתבו: "אנו רואים בחומרה את השעייתו של איש 103 fm, ינון מגל, בעקבות לחצים, לכאורה, של מפרסמים. אנו מגנים התנהלות זו בתוקף וקוראים להנהלת 103fm להחזיר את ינון מגל לעבודה".

ינון מגל הושעה מהרדיו ומבטיח: "לא יסתמו לי את הפה"

כזכור, העיתונאי ינון מגל הושעה הבוקר מתוכנית הרדיו הקבועה שלו ברדיו 103FM, זאת כמה ימים לאחר שהתבטא כנגד בנק לאומי. מגל צייץ בתגובה: "גם אם ינסו לסתום לי את הפה, ויסגרו לי את הרדיו, יש לי כמיליון עוקבים ברשתות החברתיות וכמובן את ה'פטריוטים' בערוץ 14. הסוסים כבר ברחו מהאורווה".

בנק לאומי: לא פנינו לאיש בנושא

ברדיו 103 הגיבו להשעיה וטענו בתוקף כי אין שום קשר לבנק לאומי, בהודעת התחנה נכתב: "בנק לאומי לא פנה אלינו. אנו לא מתייחסים ליחסים שלנו עם השדרנים". בבנק לאומי הגיבו גן כן ואמרו כי "הבנק לא פנה לאיש ולא לחץ על איש בנושא".