אזעקות הופעלו בגליל העליון ובאצבע הגליל במהלך שעות הצהריים, חלק מהשיגורים יורטו. כמו כן זוהו מספר פגיעות בקיבוץ דפנה ומעל קיבוץ כפר סאלד. בכלל הפגיעות אין פגיעות בנפש. בנוסף, כוחות צה"ל תקפו חוליית מחבלים במרחב חולא שבדרום לבנון.

13:00 | מועצה אזורית הגליל העליון: זוהתה פגיעה בבית הספר התיכון 'הר וגיא' בקיבוץ דפנה

בהמשך לאזעקות האחרונות זוהתה פגיעה בבית הספר התיכון 'הר וגיא' בקיבוץ דפנה ונגרם נזק למבנה. בנוסף זוהתה פגיעה בתוך קיבוץ דפנה ונגרם נזק מרסיסים למבנים. כמו כן, זוהתה פגיעה מעל קיבוץ כפר סאלד בשטח חקלאי. בכלל הנפילות לא דווח על נפגעים בגוף.

13:00 | צה"ל תקף חוליית מחבלים מארגון הטרור חיזבאללה

כוחות חטיבת האש של אוגדה 91 זיהו מוקדם יותר היום חוליית מחבלים מארגון הטרור חיזבאללה פועלת במרחב חולא שבדרום לבנון. זמן קצר לאחר הזיהוי, כלי טיס של חיל האוויר תקף את המחבלים.

12:56 | המשטרה מטפלת במספר זירות נפילה בסביבת העיר קריית שמונה והישובים הקרובים

המשטרה מטפלת כעת במספר זירות נפילה של פריטי אמל"ח בסביבת העיר קריית שמונה והישובים הקרובים. בשלב זה לא התקבל דיווח על נפגעים, נזק נגרם לרכוש. שוטרים וחבלני המשטרה של המחוז הצפוני מבודדים כעת זירות נפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.

12:40: דובר צה"ל: עשרה שיגורים חצו מלבנון, חלק יורטו והיתר נפלו

דובר צה"ל: עשרה שיגורים חצו מלבנון, חלק יורטו והיתר נפלו במרחבים שונים בגליל העליון, אין נפגעים. ישנם כרגע כוחות כיבוי שפועלים במספר מוקדים על מנת לכבות שריפות שפרצו כתוצאה מהשיגורים.

12:06 | אזעקות ברחבי הגליל

אזעקות ברחבי הצפון: בית הלל, הגושרים, דפנה, שאר ישוב, כפר גלעדי