בצל המאבק של עובדי חדשות 13 וגל העזיבות מהערוץ, עיתונאי הדרום אלמוג בוקר הודיע הבוקר (א') על עזיבתו ועל מעבר לערוץ המתחרה - ערוץ 12. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, כתב על כך.

אלמוג בוקר עובר לתפקיד כתב הדרום של חדשות 12

"אני יוצא לדרך חדשה, אבל בוחר להמשיך באותה נקודה במפה", כתב בוקר, "העוטף. הדרום. זה הבית שלי. ובימים אלה כשאנחנו נלחמים על קיומנו, אין מבחינתי תפקיד חשוב יותר מלהיות הקול של התושבים. בעוטף. בדרום. אחרי 17 שנים אני עוזב את חדשות 13 ועובר לשמש ככתב וכפרשן הדרום של חדשות 12 ופרשן אולפן שישי".

"אולי ההחלטה הכי קשה שקיבלתי בחיי המקצועיים"

בוקר הודה: "קשה לעזוב מקום שגדלת וצמחת בו. הקלישאה אומרת שמקום עבודה הוא בית, אבל בשנה האחרונה כשאיבדתי את הבית האמיתי שלי, הפיזי שלי - חדשות 13 היתה עבורי עוגן. חדשות 13 עכשיו ובעבר חדשות 10 היו בשבילי כמו משפחה. וזה קשה לעזוב. תמיד, בטח בימים אלה. זאת הייתה החלטה קשה, אולי הקשה ביותר שקיבלתי בחיי המקצועיים, אבל החלטתי שהגיע הזמן ללכת לאתגר חדש, כזה שיאפשר לי לעלות עוד מדרגה בהגשמה העצמית ובפעילות להצבת הדרום בצמרת סדר היום הציבורי, גם בימים שאינם מלחמה. כשכל החטופות והחטופים יחזרו הביתה".

העיתונאי ניצל את ההזדמנות כדי לבקש סליחה מחבריו לערוץ: "סליחה מהחברים שאני כל כך אוהב ונמצאים בימים אלה במאבק חשוב מאוד. סליחה שאני עוזב. סליחה שאני עוזב עכשיו. אני נפרד מנבחרת של עיתונאים משובחים שהיו לי הכבוד והזכות לעבוד לצידם. אחרי אינספור מאבקים שעברנו יחד, במאבק הזה, החשוב מכולם, אני עדיין איתכם, גם אם מבחוץ. תודה גדולה לערוץ 13, לערוץ 10, המקום שממנו צמחתי וגדלתי מאז שנת 2007. 17 שנה שבהם איפשרתם לי להאיר בזרקור עוולות, איפשרתם לי לשנות מציאות. וכשזו היכתה בנו לפני עשרה חודשים, בזכות המסך גם הצלחנו להציל חיים".

[embed_3806]