בנק לאומי זכה בניצחון משפטי נגד עמותת "אלקלוב אלרחימה". השופט יהושע גייפמן מבית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את עתירת העמותה ואישר לבנק להמשיך לחסום את חשבון הבנק של העמותה.

באוקטובר 2023, לאחר תחילת המלחמה, הגביל הבנק את חשבון העמותה מחשש שהוא משמש להעברת כספים לטרור. העמותה טענה שפעילותה העיקרית היא איסוף תרומות לארגון טורקי המסייע לפליטים סורים.

העמותה הגישה עתירה נגד הבנק,בטענה "לרדיפה משוללת יסוד", אך השופט דחה אותה ואישר לבנק להמשיך לחסום את החשבון העמותה. "העמותה לא הוכיחה לבנק שהכספים לא מועברים למשפחות של מחבלים, בין אם המדובר במחבלים אסירים ובין אם שמדובר במחבלים שנהרגו בפעולות טרור, או שמבצעים פעולות טרור, והמדובר בתקופת מלחמה", נימק השופט גייפמן את החלטתו. עוד ציין, כי "מנכ"ל העמותה גם הודה בחקירתו, שלא ביקר אישית את 3,000 המשפחות ברשות הפלסטינית, וממילא אין לו ידיעה אישית , שאין להן או לחלקן זיקה לטרור".

בסיכומו של דבר, השופט קבע כי סיכויי התביעה אינם גבוהים מספיק כדי להצדיק מתן צו זמני שיורה על ביטול הקפאת החשבון, וכי מאזן הנוחות אינו נוטה לטובת העמותה שכן במידה ויתברר שפעילות העמותה נגועה בפעולה של מימון טרור, חשוף הבנק לנזקים וסנקציות, ועל כך יש להוסיף את הסיכון לשלומו של הציבור בתקופת מלחמה. השופט דחה את הבקשה לסעד זמני וחייב את העמותה בתשלום הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין בסך 15,000 ₪ לבנק.