הכתב הפוליטי ספי עובדיה הודיע היום (ה') על ההחלטה לעזוב את ערוץ 13, שם עבד במשך כמעט עשור, ולהצטרף לתכנית "עובדה" המשודרת בערוץ 12. ההודעה על עזיבתו מטלטלת שוב את הערוץ שסופג לא מעט בתקופה האחרונה, וגם עובדיו הצטערו לשמוע על כך. גיא לרר, מגיש תכנית "הצינור" מהמובילות בערוץ, הגיב על הציוץ של עובדיה ברשת ה-X.

גיא לרר נפרד מספי עובדיה: "כואב לי, אבל אין יותר מגיע מזה"

"כואב לי, אבל אין יותר מגיע מזה", כתב לרר, והחמיא לקולגה: "מקצוען ואהוב. בהצלחה חבר". העיתונאי ירון אברהם, מהערוץ אליו צפוי עובדיה להצטרף בקרוב, הגיב גם הוא: "בהצלחה חבר. שולח לגיבורת הרשת המשותפת שלנו שתברך אותך במילותיה שלה". הכתבת נריה קראוס מערוץ 13 לא הסתירה את אכזבתה: "מבאס וכואב, אבל משמח בשבילך. עובדה הרוויחו עיתונאי נפלא, ובן אדם. בהצלחה ספי יקר".

בציוץ שפרסם עובדיה, כתב: "עצוב לי לעזוב את חדשות 13, ביתי העיתונאי ב-9 השנים האחרונות, שנמצא בימים אלה תחת ניסיון השתלטות פוליטי עוין. את ההחלטה קיבלתי כבר לפני זמן מה, אבל היה לי חשוב להישאר בשבועות האחרונים לצד חבריי וחברותיי במאבק שאין צודק וחשוב ממנו על העיתונות החופשית בישראל. אני משוכנע שננצח, ושהמסע האמיץ שלכם עוד יזהר באור נגוהות למשך שנים ארוכות. אמשיך להיות שותף מלא בו מכל מקום שבו אהיה".