גל העזיבות מערוץ 13 נמשך, גם בעת המשבר מול המנכ"לית יוליה שמאלוב ברקוביץ'. ספי עובדיה, הכתב הפוליטי של הערוץ ואחד מהעיתונאים הבכירים והבולטים, מודיע בציוץ ברשת ה-X על עזיבתו לאחר כמעט עשור בערוץ. עובדיה יצטרף לתכנית התחקירים של ערוץ 12, "עובדה", שם יעבוד לצד העיתונאית אילנה דיין.

ספי עובדיה עובר לערוץ 12

ספי עובדיה צילום: Yonatan Sindel,Flash90

"עדכון אישי: אני נרגש להצטרף לנבחרת העיתונאים המשובחת של 'עובדה'", כתב בציוץ, "כדי להתמקד בתחקירים פוליטיים, שריתקו אותי יותר מכל דבר אחר לאורך חיי המקצועיים. בתקופה שבה יש מי שמנסים לרסק את העיתונות החוקרת בישראל ולטפח עיתונות מטעם, הצטרפותי למערכת עובדה עם אילנה דיין ונבחרת העיתונאים המצוינים שלה היא זכות עצומה וגם שליחות שאני מתחייב להישאר נאמן לה. בבקרים, נמשיך להשתמע כרגיל ב8:00 בגלי צה"ל".

"עצוב לי לעזוב את חדשות 13, שנמצא תחת ניסיון השתלטות פוליטי עוין"

"לצד הציפיה לאתגר החדש, עצוב לי לעזוב את חדשות 13, ביתי העיתונאי ב-9 השנים האחרונות, שנמצא בימים אלה תחת ניסיון השתלטות פוליטי עוין. את ההחלטה קיבלתי כבר לפני זמן מה, אבל היה לי חשוב להישאר בשבועות האחרונים לצד חבריי וחברותיי במאבק שאין צודק וחשוב ממנו על העיתונות החופשית בישראל. אני משוכנע שננצח, ושהמסע האמיץ שלכם עוד יזהר באור נגוהות למשך שנים ארוכות. אמשיך להיות שותף מלא בו מכל מקום שבו אהיה".