בעוד בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר ומפלגותיהם מכריזות בראש חוצות כי יפרקו את הממשלה במקרה של עסקה "מופקרת" לטענתם, סיעת ש"ס יוצאת בצעד כמעט מתריס ומשגרת מכתב לנתניהו בו היא קוראת לו "לא לחשוש מהקולות המתנגדים בקואליציה" ולהביא לעסקה הנידונה בימים אלה.

ש"ס לנתניהו: זה העיתוי הראוי לעסקה

במכתב ששיגרה הסיעה לנתניהו נכתב: "סיעת ש"ס מחזקת את ידיך במאמציך להשבת אחינו ואחיותינו החטופים, ובהובלת העסקה הנמצאת כעת במו"מ מתקדם. אנו סבורים כי התנאים שנוצרו כעת בעקבות הלחץ הצבאי המבורך והחיסולים הממוקדים, יוצרים עיתוי ראוי להגיע לעסקה השומרת על האינטרסים הבטחוניים החיוניים של ישראל ומחזירה את החטופים הביתה".

"סיעת ש"ס קוראת לך לא לחשוש מהקולות בקואליציה המתנגדים לעסקה ומחזקת אותך להמשיך לפעול באחריות למען מצוות פדיון שבויים שאין למעלה ממנה, וכפי שמרן רבנו עובדיה יוסף זצ"ל הורה לנו תמיד, לעשות הכל למען פדיון שבויים. אנו מברכים אותך בנסיעתך החשובה לארה"ב לייצג נאמנה את עמדת ישראל בבימה חשובה זו, ועל כך שאתה מצרף לנסיעתך את משפחות החטופים" אמרו והתייחסו לנסיעתה של נועה ארגמני יחד עם ראש הממשלה. "בטוחים שנסיעה זו תסייע רבות לקידום עסקת החטופים ולהביאה לידי גמר בקרוב, בעזרת ה׳. חזק ואמץ".

חברי הכנסת מש"ס, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

משפחות החטופים זועמות: האם לא למדנו כלום?

משפחות החטופים מפורום תקווה זעמו על המכתב: "האם אתם יכולים לבוא לשבת איתנו, להסתכל לנו בעיניים ולומר לנו שאתם מוכנים להרים את היד בעד עסקה שתשאיר את היקירים שלנו ועוד רבים אחרים בעזה לצמיתות? האם כשכתבתם 'בשלה העת' התכוונתם שניתן לוותר על כל מנופי הלחץ על חמאס ולהוריד את הסיכוי לשחרור ילדינו לאפס? האם לא למדנו כלום? אנו מבקשים מכם- הרימו את היד רק בעד עסקה שתחזיר את כל החטופים יחד ושתשמור על בטחון מדינת ישראל".