המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים הראשונה בעבור מעורבות חברתית שבועית בקהילה. מנכ"ל המכללה, ד"ר פנחס חליוה: "ערך הנתינה של הסטודנטים בחברה חוזר אליהם במימון מלא של שנת הלימודים הראשונה"

לרישום למכללה האקדמית אשקלון עם כל ההטבות - לחצו כאן

במכללה האקדמית אשקלון לומדים כ-5000 סטודנטים לתארים ראשון ושני. כל חייל משוחרר או מי שסיים שירות לאומי או אזרחי זכאי למימון מלא של שנת הלימודים ראשונה. לקראת שנת הלימודים תשפ"ה, שתתקיים ככל הנראה בצל המלחמה שעדיין לא נגמרת, החליטו במכללה על צעד דרמטי לטובת הסטודנטים והסטודנטיות שיירשמו לשנה א' לתואר ראשון.

מלגת הלימודים החברתית למי שאין מלגה

על פי החלטת מנכ"ל המכללה האקדמית אשקלון, ד"ר פנחס חליוה, כל סטודנט/ית שלא זכאי למימון שכר לימוד מגורם אחר, גם יוכל ליהנות משכר לימוד מלא לשנת הלימודים הראשונה הודות למלגת לימודים חברתית. "במקום שהסטודנט ישלם מכיסו, הרי שביכולתו לבחור להקדיש ארבע שעות שבועיות לטובת הקהילה ובתמורה ליהנות משכר לימוד מלא", הסביר ד"ר חליוה. לדבריו, הסטודנטים יוכלו לבחור מתוך רשימה ארוכה של מסגרות התנדבות את המקום המתאים להם וכך יוכלו לתרום מעצמם ומכישוריהם.

זה המקום לציין כי היחידה למעורבות חברתית הפועלת במסגרת משרד דיקן הסטודנטים, הוקמה במטרה לפתח את התודעה החברתית של הסטודנטים הפעילים, הסגל המנהלי והאקדמי דרך שילובם בתוכניות בעלות ערך אישי וחברתי בקהילה. ביחידה למעורבות חברתית ציינו כי שילוב של התנסות בשטח יחד עם חשיפה לידע אקדמי, מקנה לסטודנט מיומנויות חדשות ומאתגרות: מנהיגות, ייזום פרויקטים, קידום נוער בסיכון, הנגשת השכלה לבעלי צרכים מיוחדים, תיעוד חיי קשישים ניצולי שואה והפגת הבדידות בקרב האזרחים הוותיקים ועוד. היחידה היא זו שיוזמת ומקיימת מעורבות ענפה בקהילה יחד עם עמותות וארגונים הפועלים למען שינוי חברתי, במטרה לשלב את הסטודנטים בעשייה חברתית, ערכית וחינוכית בקרב אוכלוסיות מגוונות בקהילה.

"ערך הנתינה של הסטודנטים בחברה חוזר אליהם במימון מלא"

הסטודנטים יכולים לבחור מבין מסגרות רבות: קידום נוער בסיכון בנושא לימודים, או השתלבות בקהילה בדגש על מיומנויות חיים: חונכות כמודל לחיקוי כאח בוגר לטובת מענה רגשי נפשי וחברתי: סיוע לילדים עם צרכים מיוחדים: ליווי ילדים חולי סרטן ואחיהם: פרויקט מנהיגות עסקית צעירה לפיתוח מנהיגות ועידוד יזמות חברתית: פרויקט לסיוע בהנצחה והתמודדות עם שכול אזרחי ולאומי: ליווי במועדון לאזרח הוותיק בקרית גת: סיוע לבע"ח: וכן מלגה עבור מפגשים שבועיים עם שורדי שואה.

מנכ"ל המכללה, ד"ר פנחס חליוה: "ערך הנתינה של הסטודנטים בחברה חוזר אליהם במימון מלא של שנת הלימודים הראשונה. אנו מתחייבים להעמיד את הסיוע הזה וקוראים לסטודנטים ולסטודנטיות לממש את ההטבה, להצטרף לפעילות למען החברה וליהנות משנת לימודים ראשונה".

לרישום למכללה האקדמית אשקלון עם כל ההטבות - לחצו כאן


בשיתוף המכללה האקדמית אשקלון