Dcity הוא מרכז הקניות והבילוי הגדול בישראל ומשתרע על פני 180,000 מ''ר של רחובות מעוצבים. הוא ממוקם בפארק ישראל שליד ירושלים עם כבישי גישה נוחים וחניון מרווח. המרכז כולל יותר מ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית מהחברות המובילות בישראל לצד מגוון מסעדות ואטרקציות. אך לצד כל אלה מציע המתחם גם שלל אטרקציות ופעילויות שמתאימות לכל המשפחה ואם זה לא מספיק הרי שהמלון במתחם עבר לאחרונה שיפוץ נרחב ומציע מקומות לינה להשלמת חופשה לכל המשפחה

עולם שלם של עיצוב הבית - חסכון של אלפי שקלים

בתחום עיצוב הבית מציע המתחם חוויות קניות שכוללת יותר מ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית, מהחברות המובילות בישראל, אולמות תצוגה ענקיים המהווים סניפי דגל בארץ – מקרמיקה וטקסטיל, דרך ריהוט וצבע ועד מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בכל טווח המחירים. כמו כן חנויות אאוטלט של מגוון מותגים אטרקטיביים.

מתחם השופינג, עשרות חנויות ומותגים צילום: סטודיו 0404

בשביל מה לחזור הביתה? מלון וספא Dhotel

חווית אירוח ייחודית - מלון Dhotel מציע חוויית אירוח ייחודית, יוקרתית וחדישה עם 80 חדרים מעוצבים באווירה אירופאית בכל קנה מידה. חדרי המלון מעוצבים בשלושה קונספטים שונים: חדרים מודרניים בסגנון נקי ועכשווי, חדרים קלאסיים בסגנון רך ויוקרתי וחדרים אורבניים בסטייל ניו יורקי וסגנון אקלקטי שמשלב עכשוויות עם קלאסיות יוקרתית. כל חדרי המלון רוהטו במותגים יוקרתיים והם כוללים חדר רחצה פרטי, יציאה לטרסה (מרפסת) מרווחת עם פינת ישיבה חיצונית או נוף למתחם הפיאצה בעיר העיצוב. בנוסף, קיימים במלון חדרים עם דלת מקשרת – בהתאמה מיוחדת להורים שרוצים לשהות במקום עם ילדיהם וכמובן חדרים נגישים.

מתחם דיסיטי, יש בו הכל מהכל צילום: סטודיו 0404

לוקיישן - קרוב לירושלים, למדבר יהודה ובדרך לים המלח: בית המלון הייחודי מעוצב ברמה הגבוהה ביותר ומעניק חוויה מיוחדת לאורחים השוהים בו. במקום ישנו לובי מפואר במיוחד, אולם כנסים גדול לכל אירוע וכמובן בית כנסת מפואר. המלון מאפשר לשוהים בו ליהנות מהקרבה לעיר הבירה ירושלים וכן לאזור מדבר יהודה ובשל כך מהווה יעד תיירותי מושלם. כל פינה במלון מעוצבת בסגנון שמתאים להוויה העסקית והתיירותית והחדרים בו נבנו בסגנון מודרני כאשר חלקם עם מרפסות שמש שפתוחות לאוויר המדברי.

אאוטלט מותגי אופנה בינלאומיים במחירים שלא ראיתם

מתחם דיסקאונט חדש הושק לאחרונה ב-Dcity והוא מושך אליו קהל מכל הארץ בזכות מגוון המותגים ומחירים ללא תחרות. המתחם שמשתרע על כ-10,000 מ"ר והוא אחד הגדולים בישראל מציע מגוון מותגים בינלאומיים מובילים, לנשים, גברים, ילדים ונוער.

המלון המפנק, אפשר להירגע מהשוםינג צילום: סטודיו 0404

אטרקציות לכל המשפחה - פיינטבול, סנוקר, באולינג, Djump

אפשרויות הבילוי לכל המשפחה במתחם מגוונות ומתאימות למגוון גילאים. החל ממתחם Djump לילדים דרך מתחם פיינטבול חדש שמציע פעילות אקסטרים חווייתית, אתגרית ומגבשת בעיצוב מרהיב. מתחם החדש מציע מגוון אטרקציות וביניהן משחקי פיינטבול, לייזר טאג, ג'לי בול, וואטר טאג (water tag), פעילויות גיבוש (ODT), מתנפחי יריד ועוד. הפעילות מתאימה מאוד גם לימי כיף לעובדים, חגיגות בר ובת מצווה, פעילויות לחברים ועוד.

מתחם הבאולינג, בר מעוצב ומודרני צילום: MEDIAPRO974

מתחם Dcity התחדש לאחרונה ומצרף להיצע הבילויים המגוון שלו גם את מתחם DB-CITY מתחם באולינג וביליארד ענק שכולל היצע גדול של אפשרויות בילוי לכל הגילאים עם 6 מסלולי באולינג, 5 שולחנות פינג פונג, 20 שולחנות ביליארד, מתחם אוכל משובח ובר מושקע ובעיקר מותאם כבילוי לכל משפחה ולכל גיל.

מתאים לזוגות, חברים או מפגש משפחתי, כן גם לילדים

בנוסף מתחם הבאולינג החדש DB-CITY מציע שני אולמות אירועים עד 150 איש שיכולים לשמש לחגיגות ושמחות שונות כמו ימי הולדת, בר מצוות, מסיבות כיתה או גיוס, ימי גיבוש לעובדים או חגיגות אירוסין. מי שמחפש חוויה אינטימית יותר, יכול להזמין את אחד מחדרי ה-VIP הכוללים שולחן ביליארד, מערכת שמע וטלוויזיה ענקית המספקים חוויה אינטימית, מפנקת ומהנה.

מתחם הבאולינג, חדיש ומפנק צילום: MEDIAPRO974

פנינה רווח, מנכ''לית מתחם Dcity אומרת כי הם "מגוונים כל הזמן גם את אפשרויות הבילוי והפנאי ללקוחות שלנו ומוסיפים מגוון אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. לצד מתחם Djump שפתחנו לטובת משפחות עם ילדים, אנחנו משיקים כעת את מתחם DB-CITY מתחם ביליארד ובאולינג שמהווה בילוי חווייתי מהנה לכל המשפחה, לקבוצות, ימי גיבוש ועוד. נמשיך להשקיע בפעילות שלנו להרחבת מגוון החנויות ואפשרויות הבילוי במתחם" היא מבטיחה.

שעות פתיחה:

החל מ-16:00 עד 03:00 בבוקר.
מוצאי שבת: נפתח שעה אחרי יציאת שבת.

בילוי במזגן לכל הגילאים: פותחים את החופש הגדול בפארק השעשועים Magic Kass

פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, יציע בחודשים יולי-אוגוסט בילוי ללא הגבלה בכל מתקני האקסטרים הייחודיים בפארק, בהם Looper, Sky Tower, Air Race וה-Discovery 360 לצד בראשית, רכבת הרים חיצונית בגובה של למעלה מ-20 מטר, הממוקמת על גג המבנה, פיראטוס וספיידר, זאת בנוסף לקומה שלמה של משחקי ארקייד, מתחם סימולטורים וג'ימבורי.

חוויה מומלצת ובעיקר ממוזגת

במתחם ה-Magic Kass מצאנו פתרונות שמתאימים לכל המשפחה, הקטנטנים בילו במתקנים המותאמים ובג'ימבורי העצום, כמו גם מעשרות מכונות המשחקים הפזורות בכל רחבי המתחם. הגדולים יותר יוכלו להינות ממגוון המתקנים במקום, החל מרכבות הרים ועד מכוניות מתנגשות, כל ילד מצא תעסוקה למשך שעות רבות. למרות שבילינו במתחם כמה שעות, לא הצלחנו להספיק את כל האטרקציות שהמקום מציע,ב.

בשורה נוספת מגיעה גם למי שלא יכול להגיע ברכב למתחם. לאחר מאבק של יותר מ-3 שנים נחנך קו אוטובוס חדש שמחבר הין תחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת לאזור התעשייה מישור אדומים. עד היום לא הייתה תחבורה ציבורית שמקשרת בין ירושלים או מעלה אדומים לפארק ישראל, עובדה שגרמה לאזור פארק ישראל להיות מאוד לא נגיש לציבור כמו לאלפי העובדים שמגיעים בכל יום למקומות העבודה השונים בפארק ישראל.

Magic Kass, עשרות מתקנים ואטרקציות שמתאימים לכל גיל צילום: דניאל סטראבו

מבקרי הפארק יהנו משתי אטרקציות ייחודיות נוספות:

מבוך מראות באורך של כ-100 מ', המכיל 18 פיתולים. המבוך מורכב ממספר דרכים רצופות ובתוכן עשרות השתקפויות, בהן יצטרכו העוברים להחליט היכן אפשר להתקדם והיכן לא כדאי ולראשונה תשולב טכנולוגיה שטרם נראה בעולם בשילוב השתקפויות של דמויות ותאורה ייחודית.

"Magic Ghost" – מבוך אימה חדשני וייחודי, שאורכו כ- 120 מטר ומכיל בתוכו אביזרים ואלמנטים מעוררי אימה ופחד. הוא כולל למעלה מ- 12 פיתולים שונים, כאשר בכל פנייה מסתתרת הפתעה חדשה ומאיימת במיוחד ובתוך חודש עברו למעלה מ 30 אלף מבקרים באטרקציה זו.

מחיר כניסה: כרטיס רגיל ברכישה באתר - 129 שקלים (בקופות 149 שקלים) - שימוש חופשי במתקני האקסטרים בפארק ו 2 משחקי וידאו בחינם, ג'ימבורי ומתנפחים חופשי, כניסה למבוך האימה ומסלול המראות.

249 שקלים - כרטיס VIP: שימוש חופשי במתקני האקסטרים, ג'ימבורי ומתנפחים חופשי, כניסה למבוך האימה ומסלול המראות + פטור מתור, 4 משחקי וידאו, צמר גפן מתוק, פופקורן, ברד, כדור גלידה ו1 סימולטור לבחירה.

הכותב היה אורח המלון, המתחם ופארק Magic Kass