כמו כל אירוע מדובר במדינת ישראל, גם הדרמה שהתרחשה אתמול (ב') בהופעתו של הזמר אייל גולן הביאה איתה - בנוסף לביקורות ולדעות לכאן ולכאן - לא מעט בדיחות. במהלך הופעתו של הזמר נזרק לעברו בקבוק מים מהקהל, וגולן הגיב בזעם, קילל את הזורק והזמין אותו למאחורי הקלעים "אם אתה לא ילדה עם קוקיות". ברשת ה-X, כרגיל, חגגו.

"הלכתם להופעה של אייל גולן. מה ציפיתם שיצא? קולה?"

רוב התגובות היו בעיקר ביקורות כלפי הזמר, ביניהם איתי זילבר שצייץ: "הלכתם להופעה של אייל גולן. מה ציפיתם שיצא? קולה?". היו מי שהתייחסו לתקרית אחרת מהשבוע בה נזרק משהו מהקהל, רק שבפעם ההיא היה מדובר בקליע. נוי אלוש פרסם את תמונתו של טראמפ המועמד לנשיאות רגע אחרי ניסיון ההתנקשות, והציב את פרצופו של גולן במקומו.

אחרים התמקדו דווקא בצד הפוגע ולא הנפגע, והתרשמו מכישרון הזריקה שהצליח לפגוע בדיוק בפרצופו של גולן. אור קליין כתב: "המשטרה חושדת בערן זהבי בזריקת הבקבוק על אייל גולן מהסיבה שהוא היחיד שיכול לפגוע מכזה מרחק".

"אייל גולן התנצל על המילים שאמר בהופעה והבהיר שהן יצאו מהקשרן והוא בכלל אוהב ילדות קטנות עם קוקיות"

כמובן שגם פרשת הקטינות המפורסמת, "משחקי חברה", כיכבה בבדיחות שפורסמו אחרי המאורע. "הפשוטע" זכתה לאלפי לייקים תוך שעה בודדה כשכתבה: "הוא אמר לא לבוא למאחורי הקלעים אם הוא ילדה קטנה עם קוקיות, אני רואה בזה התקדמות". אלמוג מיכה הצטרף עם בדיחה משלו: "אייל גולן התנצל על המילים שאמר בהופעה והבהיר שהן יצאו מהקשרן והוא בכלל אוהב ילדות קטנות עם קוקיות".

[embed_3785]