אשת התקשורת וכוכבת הרשת מעיין אדם שיתפה לאחרונה את עוקביה בניתוח שהיא אמורה לעבור, זאת לאחר שהובהלה לבית החולים לאחרונה כשבתחילה לא היה ברור לרופאים מה בדיוק קרה לה. עתה, רגע לפני שהיא עוברת ניתוח בבטנה היא משתפת בתחושות ובלחץ הכבד.

"בכיתי כל הלילה, לא אשקר"

בסטורי שהעלתה לרשתות כתבה: "נפרדת גם מהבטן המושלמת שהייתה לי פעם ומתוכננת לצלקת ארוכה. בכיתי כל הלילה, לא אשקר". בהמשך היא הוסיפה משפט שאמרה פעם אחותה מפל ז"ל לאמא בסיטואציה דומה: "אמא סיפרה שאחרי הניתוח בכתף היא בכתה למפל שהכף שלה מכוערת ומפל ענתה לה: 'אמא לכולם יש כתף, לך יש כתף עם סיפור'. אז הייתה לי בטן יפה ועכשיו תהיה לי בטן עם סיפור".

קרה לי משהו חריג שלא מוכר לרופאים

לאחרונה שיתפה איך הגיעה בכלל לסיטואציה המלחיצה: "סיימנו את היום המדהים שלנו באמבולנס למיון נשים" שיתפה אדם את העוקבות, ומיהרה להרגיע: "אני בסדר, מחכה ל-CT וכל הרופאים הנחמדים מטפלים בי ומנסים להבין את המקרה הרפואי המשונה. קרה לי משהו חריג בבטן שלא מוכר להם ואני מרגישה מיוחדת" התבדחה.

אבל אפילו האירוע החריג הזה לא הצליח לשבור את רוחה. היא סיפרה כי "בינתיים אני מתלוצצת עם רופאיי". עם זאת אדם סיפרה כי היא צפויה לבלות עוד זמן רב באשפוז. לסיום התבדחה עם העוקבות ואמרה: "הכי מדאיג אותי שאין לי סוללה בנייד".