יממה לאחר ניסיון החיסול של מוחמד דף, נפגש שר הביטחון יואב גלנט עם טייסי הקרב שביצעו את המתקפה על מתחם בכירי חמאס בחאן יונס. במהלך המפגש הודה כי המרדף אחרי הבכירים לא יהיה פשוט ויימשך עוד שנים רבות, אך הזכיר להם כי הדבר משמעותי על מנת למנוע הישנות של ה-7 באוקטובר.

" type="video/youtube" />

לחסל את מי שבא להרוג אותנו - בלי חוכמות

"חמאס נשחק כל יום, משלם מחירים והיכולת שלו להתעצם מחדש היא מאוד נמוכה. סגרנו ברפיח, אנחנו מכים את מקומות הפיקוד שלו, את מחסני האמל"ח, את חדרי הקשר, בכל מקום שבו מייצרים אמל"ח. התוצאה היא שאין לו יכולת התחמשות, אין יכולת התארגנות, אין יכולת טיפול בפצועים ובסופו של דבר גם בקרב הצבאי שאתם חלק מרכזי בו, וגם בקרב הטכנולוגי-תעשייתי אנחנו הולכים ומכריעים" התפאר השר בפני הטייסים.

עם זאת הודה: "המרדף אחרי מחבלי חמאס ימשך לאורך שנים, מהבכירים ביותר כמו שפעלתם אתמול בלילה ועד למחבלים בשטח. צריך בכל רגע נתון לזכור, ואתם הייתם פה בשבעה באוקטובר, צריך לזכור מה עשו לנו, זאת גם פעולה של חיסול כל מחבל שפעל נגדנו - שרצח ילדים ואנס נשים וחטף זקנים. וגם הרתעה על כל מי שמנסה לעשות דברים כאלה בעתיד - אסור לשכוח את העניין הזה. מי שבא להרוג אותנו, אנחנו צריכים להשכים ולהרוג אותו ולחסל אותו – אין פה חוכמות".

" type="video/youtube" />

מה שחיל האוויר עושה בעזה - הוא יעשה גם במקומות אחרים

על רקע הקריאות למלחמה בצפון, אמר גלנט לסיום: "ואני מזכיר לכם את המובן מאליו - מה שחיל האוויר יודע לעשות בעזה הוא יודע לעשות גם במקומות מרוחקים ואתם הוכחתם את זה, גם בזירות הקרובות וגם בזירות הרחוקות. ולכן, תמיד כשאתם מבצעים תיקחו את זה לסיטואציה שבה צריך לפעול באיומים שונים, במקומות אחרים ובתנאים אחרים".