אחרי שהכריזה על חזרה באוגוסט, חברת התעופה הקנדית "אייר קנדה" הודיעה אמש (ה') כי היא דוחה את חזרתה לישראל לפחות עד חודש אוקטובר הקרוב. נזכיר כי בחודש אפריל, לאחר שהפסיקה את טיסותיה לישראל בעקבות המלחמה, חברת התעופה הקנדית חזרה לישראל לזמן קצר וביצעה מספר טיסות מוגבל.

הביטול השני הגיע בעקבות המתקפה האיראנית, שהגיעה זמן קצר אחרי החזרה של "אייר קנדה", וזרעה בהלה רבה. החברה הודיעה כי היא תשוב לישראל בחודש אוגוסט, אך כאמור הודיעה כי היא ממשיכה במדיניות ביטול הטיסות והן יחזרו לכל הפחות באוקטובר הקרוב.

נתב"ג, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

חברת תעופה חדשה בישראל

בימים האחרונים נשלמות ההכנות לקראת הפעלת "אייר חיפה", חברת תעופה חדשה שתפעל מנמל התעופה בעיר. החברה הוקמה על-ידי קבוצת יזמים ישראלים, בראשם ניר צוק, מייסד חברת "Palo Alto Networks", גונן אוסישקין, ליאור יבור ומיקי שטרסבורגר, מבכירי אל על לשעבר.

חברת התעופה החדשה תפעיל טיסות קבועות בתדירות גבוהה, לאורך כל השנה, מנמל התעופה הבינלאומי בחיפה לאילת ולמגוון יעדים באגן הים התיכון והסביבה, במחירים נוחים ותחרותיים בנוחות ובבטיחות. החברה כאמור, נמצאת בשלבים האחרונים בתהליך קבלת רישיון ההפעלה המבצעי מרשות התעופה האזרחית, זאת לאחר שקיבלה בספטמבר האחרון רישיון הפעלה מסחרי מאת משרד התחבורה.