בנק לאומי מודיע היום (ה') על צעד נוסף במהפכת השירות שהוא מוביל. באופן תקדימי, במערכת הבנקאית בישראל, לקוחות הבנק, הפרטיים והעסקיים, יקבלו את מספר הטלפון האישי של מנהל או מנהלת הסניף שבו מנוהל חשבונם, ויוכלו לפנות אליהם ישירות בוואטסאפ לצורך קבלת שירות.

מנהלי הסניפים יפרסמו את מספרם בימים הקרובים

לפי ההודעה, כל מנהל או מנהלת סניף ישלחו בימים הקרובים הודעה אישית ללקוחותיהם, ובה יחשפו בפניהם את מספר הטלפון האישי שלהם. בנוסף, יעלה אתר ייעודי שבו תהיה רשימת עשרות מנהלי ומנהלות הסניפים ברחבי הארץ עם מספר הוואטסאפ האישי שלהם, כך שכל לקוח יוכל לאתר בקלות את המנהל או המנהלת שלו.

ראש החטיבה הבנקאית בלאומי, אייל בן-חיים: "התחייבנו להיות הבנק הכי נוח בישראל בשירות – ואנו מממשים את ההבטחה הזו. לצד השירות הייחודי שאותו אנחנו משיקים היום, נמשיך ליזום עוד ועוד יוזמות שירות פורצות דרך למען לקוחותינו".