איל נוה, מראשי ומייסדי "אחים לנשק", באולטימטום לידידיה מאיר, פאנליסט "הפטריוטים". במכתב התראה ששיגר היום (ב') נוה למאיר הוא דורש פיצוי של 100,000 שקלים בתוך שבוע והתנצלות פומבית בתוך שלושה ימים. לטענת נוה, מאיר טען טענות שקריות לגביו ואמר כי הוא שונא דתיים ועובד בהפחדת נשים שעוטות כיסוי ראש כדי שלא יוכלו להסתובב בגוש דן.

ידידיה מאיר: "אני לא יכול להישאר אדיש מול הדברים האלה, זו שנאה ממומנת והפחדה"

ההתבטאות של מאיר נאמרה ביום רביעי האחרון, עת התארחה ללי דרעי, שבנה סעדיה נפל בעזה, בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14. דרעי הדגישה את החשיבות שבשמירה על אחדות החברה הישראלית והרגעת השיח מול הפאנל ואמרה: "כשאיל נוה מאחים לנשק אומר לי שהוא לא מעז להגיע אלי לשבעה כי הוא לא בטוח שאני אקבל אותו בזרועות פתוחות, זו סכין בלב. ואני לא מסכימה איתו על כלום".

"את יודעת למה איל נווה (אחים לנשק) מפחד לבוא אליך הביתה? כי הוא יודע שהוא גרם לזה שנשים גינריות עם כיסוי ראש כמו שלך לא יוכלו להסתובב בגוש דן. אין לזה מחילה".

ידידיה מאיר, צילום: פלאש 90

ידידיה מאיר, פאנליסט התכנית שישב באולפן, אמר: "את יודעת למה איל נוה מפחד לבוא אליך הביתה? כי הוא יודע שהוא גרם, עם המון כסף, לכך שנשים עם כיסוי ראש כמו שלך לא יוכלו להסתובב בגוש דן. הוא גרם לזה בשנה שעברה, אין לזה מחילה והם רוצים לעשות את זה עכשיו תוך כדי לחימה. אני לא יכול להישאר אדיש מול הדברים האלה, זו שנאה ממומנת והפחדה".

איל נוה: כל בורג במכונת הרעל ישלם

בהתראה לפני תביעה ששלח היום בא כוחו של איל נוה, עו"ד גיורא ארדינסט, נכתב: "מדובר בטענות שקריות, שפלות, מנותקות מהמציאות ומשוללות כל יסוד. דבריך הם דברי זדון אשר אינם יכולים לחסות תחת הגנת חופש הביטוי. מרשי מעולם לא כיוון פעילות כלשהי, בוודאי לא פעילות ממומנת, כלפי הציבור הדתי בכלל או כלפי נשים דתיות בפרט, וכל טענה כזו היא שקר עובדתי נפשע".

מאיל נוה נמסר בתגובה: "ההספד של ללי על קבר בנה הפך לי את הבטן וביקשתי להשתתף בצערה. מתוך היגון הבלתי נסבל בחרה הגברת דרעי באחדות עם ישראל והתבטאויותיה הן נקודת אור בימים של חושך גדול ועצב בלתי פוסק. הייתי המום מדברי השטנה של ידידיה מאיר שאין להם כל קשר למציאות וכל כוונתם להחזיר אותנו לפילוג ושנאה, נמשיך לעמוד עם האמת מול שקרים והכפשות. כל בורג במכונת הרעל ישלם".