לאחר התקרית שאירעה הבוקר בוועדת החוקה של הכנסת במהלכה גורש באלימות דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט החטוף בעזה, הפרשן הפוליטי של ערוץ 12 גונן על רוטמן: "מה שקרה הבוקר הוא לא התעללות של רוטמן ומשמר הכנסת בבן משפחת חטוף אלא סיטואציה עצובה ובלתי אפשרית שבה אחיו של חטוף אחד מפריע ומתפרץ לדברים של אחיו של חטוף אחר" כתב.

"שכחו לציין שהיא הפריעה לבן משפחה של חטוף אחר"

סגל תהה: "מה אמור לעשות יושב ראש הוועדה?", "מה אמורים לעשות אנשי המשמר?", "האם בשם זכות ההפרעה של בן משפחה אחד לא יתנו לדבר לבן משפחה אחר?". סגל הזכיר: "זה אגב בדיוק מה שקרה בגל הקודם של זעזוע מסתימת פיות לבת משפחה. שכחו לציין שהיא הפריעה לבן משפחה של חטוף אחר. אין מה לשפוט אותם, רק את מי שעושה עליהם הון פוליטי".

כזכור, הבוקר, דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט החטוף בעזה, הוצא בכוח מוועדת חוק חוקה ומשפט בהוראת יו"ר הוועדה, חבר הכנסת שמחה רוטמן. התקרית אירעה לאחר שאלגרט התפרץ לדבריו של אח החטוף בועז מירון שתקף את העסקה המסתמנת מול חמאס וטען כי מדובר בעסקה מופקרת.

"לא מפריעים אצלנו למשפחות חטופים. נא להוציא אותו"

אלגרט זעם על דבריו של בועז מירון שאמר בנוגע לעסקה המוצעת מול חמאס ואמר כי מדובר ב- "עסקה מופקרת שלא יכולה לעבור. אני רואה את רה"מ שמתכוון ללכת לעסקה וזה מטריד אותי". אלגרט התפרץ לדבריו של מירון ורוטמן דרש להוציא אותו: "לא מפריעים אצלנו למשפחות חטופים. נא להוציא אותו והוא לא יכול לחזור לחדר" אמר.