הזמרת קרן פלס רק רצתה לפרסם פוסט מרגש על הכלבה האהובה שלה, פפר, ולא תיארה לעצמה שתעורר כזאת סערה ברשת. גולשים רבים תקפו אותה בתגובות על כך שבחרה לקנות במקום לאמץ, וכעת גם העמותה "תנו לחיות לחיות" מצטרפת לסערה בפוסט זועם ברשת - כולל תמונה של פלס עם הכלבה. "אחרי טרנד הפודל טוי, השיצו, הפומרניין, התחש, הבייגל והרשימה ארוכה מלהכיל - הגיע טרנד הלברדודל. המצאה חולנית חדשה של המין האנושי, לעשות עוד כסף על גבם של היצורים הכי טהורים בעולם".

"אנחנו נחרים אותם ונסגור את המקום"

בעמותה ביקשו להסביר את מצבם של הכלבים. "האימהות שנאנסות בדרך כלל יוחזקו במחסנים, בלי אוויר לנשימה, בלי מישהו שמנקה, מאכיל או דואג לטיפולים הרפואיים שלהן, כי למה לבזבז כסף כשהמטרה היא לעשות כסף. הגורים יעברו לבית של מישהו אחר שמקבל עמלה על כל מכירה. זה שמפרסם לכם את הגורים מחייכים על הדשא, זה שתגיעו אליו הביתה - לא אל אותו מחסן בו אמא אחת תמשיך לשמש כמכונה לייצור גורים כל חייה". העמותה ביקשה מהגולשים: "תדווחו לנו. אנחנו נחרים אותם ונסגור את המקום, ונציל כל כך הרבה חיים ביחד".

מסטטיק עד אילנית לוי: הרשימה השחורה של "תנו לחיות לחיות"

בהמשך הפוסט חשפו בעמותה את רשימת הסלבס שקנו כלבים במקום לאמץ: "קרן פלס, בר רפאלי, אייל גולן, דניאל גרינברג, נועה קירל, סטטיק, מלי לוי, נסרין קדרי, סטפן, קורל סימנוביץ', מעיין אשכנזי, רותם סלע, אילנית לוי, אביבית בר זוהר, נטע ברזני, עדן פינס, טיילור מלכוב, מאיה קיי, קייסי זפטה ועוד. במדינת ישראל הורגים כלבים כי אין מספיק מאמצים. כל כך הרבה כלבים עברו אלינו בתשעת החודשים האחרונים מעזה ופשוט אין מקום לקלוט אותם מרב שהכלובים מפוצצים. חיילים מצילים כלבים - ואתם קונים כלבים. למה אתם עוצמים עיניים וממשיכים לתת יד להתעללות בבעלי חיים?".