אשת התקשורת אורית מרק אטינגר עברה תאונת דרכים ממנה יצאה רק בנס ללא פציעות קשות. היא שיתפה אתמול (ה') כי בזמן שעשתה את דרכה לאירוע שבוע הספר, התנגש בה אדם חזיתית. ברשתות כתבה: "אני מלאת הודיה על כך שאני חיה, ויחד עם זאת תחושה קשה של כמה אפשר".

כמה עוד אעבור? כמה דרמות? מה כבר רציתי?

היא שיתפה ברצף האירועים: "נסעתי היום בתוך ירושלים בדרך לפגישה ולשבוע הספר בירושלים. נוסעת כרגיל ובדרך רואה שיש אור ירוק ברמזור, אז ממשיכה בנסיעה. נכנסת לצומת ופתאום משום מקום רואה רכב ובום התנגשות חזיתית. כריות האוויר נפתחות ומתפוצצות לי על הפנים והידיים שלי נפגעות מההדף".

הדקות הבאות היו קריטיות עבור מרק, היא כותבת: "מוצאת את עצמי, במרכזה של צומת גדולה בלב ירושלים, כשעשן סביבי מתחיל להקשות על הנשימה. אני ישר צועקת לעזרה, אבל אנשים לא כ"כ קולטים ולקח יותר מדקה שתיים עד שהגיעו אלי. ואני כלואה ברכב, מעלה עשן, באמצע הצומת, והדמעות זולגות מכאב פיזי ביד. אבל גם הלב כואב, כמה עוד אעבור? כמה דרמות? מה כבר רציתי? חיים נורמליים, שפויים?".

"ברוך ה' הפעם לא לשבעה, אבל הנה, נקודת אור- אני חיה"

"היה לי קשה, מודה" היא כותבת. "אין לי המון שאלות אליו, מאד מאמינה בו. אבל הכאב, והתסכול, והחוסר אונים ושום הלוז שמתבטל. ברוך ה' הפעם לא לשבעה, אבל הנה, נקודת אור- אני חיה. כשהרופאים בבית החולים ראו את התאונה, הם הופתעו שבקושי נפצעתי. "באירועים כמו זה טיפלנו באנשים שנפצעו קשה בהרבה, לא ברור איך היא יצאה ככה".

היא סיכמה את היום הקשה וכתבה: "אז בדרך הביתה אחרי ששוחררתי מבית החולים, אני מודה על הנס. שלא נפגעתי בפנים, ברגליים, בשיניים, כל כך הרבה. מעריכה את זה שהוא החליט שצריך אותי בעולם".