מאז פרוץ המלחמה מתגייסים זמרים, אנשי בידור ותקשורת על מנת להופיע בפני חיילים, כך עשתה גם שדרנית הרדיו הפופולרית מגלגל"צ הדר מרקס. היא הגיעה לערב גיבוש של נשות חיילי אוגדה 36 עליה מפקד תא"ל דדו בר כליפא ושיתפה ברגעים המיוחדים של המפקד ורעייתו שניהלו שיח פתוח על אתגרי השעה אל מול מאות החיילים.

"אישה חזקה, עו"ד, אמא לביאה שמחזיקה הכל"

"הזמינו אותי להופיע בערב מיוחד לכבוד הנשים של אוגדה 36, היא מאגדת את חטיבת גולני, חטיבת התותחנים, חטיבה 188, חטיבה 7, חטיבה 6" שיתפה מרקס והוסיפה: "הערב נפתח בשיחה של מפקד האוגדה תת אלוף דדו בר כליפא ואישתו קארין".

מרקס כתבה על השיחה הייחודית של בני הזוג: "הם ערכו שיחה יוצאת דופן ורגילה לגמרי, במשך חצי שעה הם דיברו. שיחה של זוג. של מפקד לוחם רחוק מהבית ואישה חזקה, עו"ד, אמא לביאה שמחזיקה הכל. השיחה שלהם נתנה תוקף לכל התחושות שהיו אצל הנשים בקהל הערב, אצל כולם אותו הדבר, הקושי בחוסר הוודאות, הפחד, הריחוק, הדאגה".

"תת אלוף דדו, קארין אלופת ישראל, זכינו בכם"

מרקס סיימה וכתבה: "השיחה הזו הייתה מיוחדת כי היא האירה באור טוב ומחמם את הסירה האחת שכולנו נמצאים בה. הם שיתפו בדרכים הפרטיות שלהם כזוג, להתמודד עם המצב ונתנו כל כך הרבה תקווה בכוח. תת אלוף דדו, קארין אלופת ישראל, זכינו בכם. עם ישראל זכה בכם. תודה על הכל".