לפני שמתחילים: הזמנת טיסות בין לאומיות ופנים

לפני שאתם מתכננים את הטיול בתוך האיים עצמם, מומלץ לסגור טיסות לתאילנד ובתוכה מראש כדי ליהנות ממחירים טובים ומדילים טובים שיאפשרו לכם למצוא גם ריזורטים שווים להיות בהם. ככה תוכלו לתכנן חופשה מדהימה במסגרת התקציב שלכם וליהנות כמו שצריך מכל מה שיש לתאילנד ולאיים להציע לכם.

מוכנים לרשימה שלנו? הינה חמישה איים שכדאי לכם לבקר בהם בטיול הבא שלכם בתאילנד:

האי פוקט

פוקט הוא האי הכי גדול בתאילנד, והוא נמצא מדרום מערב למדינה בתוך ים אנדמן. יש בו הכול מהכול והוא מתאים לחופשות אקזוטיות מכל הסוגים, בין שאתם מגיעים כקבוצה לבילוי פרוע ונטול דאגות בתאילנד או נופשים עם הילדים ברוגע ובשלווה. יש באי שוקי לילה מגניבים, חופים מרהיבים שיש בהם מקומות בילוי רבים, פארק מים גדול, פעילויות בטבע כמו אומגות ומגוון רחב של טיולים יומיים שבהם מגיעים למגוון איים מסביב לטיול מקסים בטבע. יש טיסות ישירות לפוקט מישראל ואפשר להגיע אליו בטיסות בין לאומיות מיעדים שונים וגם בטיסות פנים מערים אחרות בתאילנד.

קו פי פי

קו פי פי הוא אחד ממוקדי התיירות הגדולים ביותר של תאילנד. גם הוא נמצא בים אנדמן, לא רחוק מאוד מפוקט וממחוז קראבי, ובדרך כלל אנשים המטיילים באזור מבקרים בכמות הגדולה של האיים באזור בטיול אחד או בכמה טיולים היוצאים מדי יום מפוקט. קו פי פי מארח מטיילים מדי יום במגוון הריזורטים המפנקים שבו, והגעה לבילוי בקבוצת האיים הזו היא על טהרת הבטן-גב והבילוי בטבע. התיירות באי הזה גדלה מאוד לאחר יציאת הסרט "החוף" של דיקפריו בשנת 2000, וגם היום הוא שומר על המוניטין שלו ומארח אלפי מטיילים ותיירים מדי יום.

קו סמוי וקו פנגן

מחפשים לחגוג במסיבת פול מון מטורפת או פשוט ליהנות מחופשת בטן גב צבעונית ומהנה? קו סמוי וקו פנגן הם האיים המושלמים לכך. האיים נמצאים בצד המערבי של מפרץ תאילנד, לא רחוק ממחוז סוראט תאני. אפשר להגיע לקו סמוי בטיסת פנים לנמל התעופה שבאי או בסירה או מעבורת מתאילנד היבשתית. בשני האיים יש המון חופים נהדרים לחופשה רגועה בשמש עם קוקוס ביד, פעילויות ספורט ימי מהנות במים הצלולים וריזורטים מפנקים, ובאי קו פנגן תוכלו ליהנות ממסיבות עד אור הבוקר וביניהן מסיבת הפול מון המפורסמת. באיים יש גם טבע מרהיב של ג'ונגלים ירוקים, מפלי מים ומערות שאפשר לטייל בהן. הדרך הכי נוחה להגיע לקו פנגן היא דרך מעבורת מקו סמוי, ולכן בדרך כלל מטיילים מגיעים לנפוש בשני האיים האלו יחד.

קו צ'אנג

קו צ'אנג הוא האי השלישי הגדול ביותר בתאילנד, הנמצא סמוך למחוז טראט של תאילנד ולגבול עם קמבודיה, ואפשר להגיע אליו במעבורת מטראט (ולשם אפשר להגיע באוטובוס או בטיסת פנים). באי יש מגוון אטרקציות ופעילויות למשפחות עם ילדים, והוא גם יעד מושלם לחופשה זוגית רומנטית בחופים השקטים שלו. זהו מקום נהדר לצלילה ולשיט במים, ויש בו גם כמה מקומות בילוי שיש בהם מוזיקה טובה, תפריט מגוון של אוכל ושתייה ואווירה רגועה.

סיכום

לתאילנד יש כמה אלפי איים שאפשר לבקר בהם, אך כמה מהם גדולים ומפותחים יותר מהאחרים. הרשימה של המרכז למטייל תאילנד מכילה את האיים הגדולים ביותר, שיש בהם המון אטרקציות לכל המשפחה, טיולים בטבע וגם ריזורטים מעולים וחופים נקיים לחופשת בטן-גב רגועה.


בשיתוף המרכז למטייל תאילנד