אמן האשליות ישראלי, אורי גלר, טען בראיון לעיתון "ג'רוזלם פוסט" כי לקח חלק בעצירת מתקפת המל"טים והטילים האירניים על ישראל. "אני לא יכול לפרט כי המבצע היה מסווג, אבל היה לי חלק בהפלת המל"טים האיראניים. אני לא יכול להיכנס לפרטים, אבל זו עובדה", אמר גלר.

[[1183302]]

נזכיר כי במוצאי שבת באפריל, לפני כחודשיים, שחגרה איראן מאות טילים, מל"טים וכטב"מים לעבר ישראל - מתקפה שהסתיימה בנזק מזערי בצד הישראלי. "כמובן שחיל האוויר שלנו עשה עבודה שלא תיאמן. אבל היו כמה מערכות שהייתי מעורב בהן. אני לא יכול להגיד שום דבר נוסף", אמר עוד גלר בראיון.

התגובה של שיקלי לחמינאי שהטריפה את הרשת

חמינאי, המנהיג העליון של איראן, נוטה מפעם לפעם לפרסם ציוצים בעברית עילגת ולנסות להטיל אימה על ישראל. בציוץ שפרסם בתחילת החודש כתב חמינאי כי "אנחנו רואים את תחילת הסוף של היישות הציונית, היישות הזאת נמסה בהדרגה מול עיני העולם", וגרר גל תגובות. התגובה שזכתה לרוב הלייקים, יותר מהפוסט של חמינאי עצמו, הייתה תגובתו של שר התפוצות עמיחי שיקלי שפרסם בפשטות תמונה שלו נפגש עם ראש המפלגה האיראנית הגולה רזא כורש עלי פהלווי. הרמיזה של שיקלי לחמינאי הטריפה את הרשת וזכתה לאלפי ריטוויטים ומאות תגובות.