יו"ר סניף הליכוד וחבר מועצת העיר בני ברק יעקב וידר טוען היום (א') כי בעיריית בני ברק יקיימו חגיגות לרגל ציון מאה שנים להיווסדה של העיר למרות היום הקשה ונפילת אחד עשר הלוחמים במהלך סוף השבוע. במכתב לראש העירייה כתב כי "לא ייתכן שעיריית בני ברק תקיים חגיגת ענק ביום בו מלווים את אחינו הקדושים לקבורה". מנגד טוענים בעירייה כי האירוע מצויין באופן סמלי ומצומצם מן הצפוי לחג עירוני מעין זה.

בני ברק מציינת מאה שנה

השבוע בני ברק מציינת מאה שנים להיווסדה, ובעיריית בני ברק מתכננים לקיים הערב חגיגה בשם חברי המועצה ותושבי בני ברק באולם הפיס בעיר, כך טוען וידר. הוא מוסיף כי "למרות הפרסום הכואב בסוף השבוע על נפילתם של אחד עשר חיילי צה"ל, החליטו ראש העירייה לקיים את החגיגה כמתוכנן וללא כל שינוי, ואף הוציאו הודעה הבוקר המזמינה להגיע ולהשתתף בחגיגת הענק". וידר דורש עתה מהעירייה לחזור בה ולבטל או לדחות את האירוע.

יעקב וידר (משמאל) | , צילום: טנא תקשורת

תגובת העירייה: "בוטלה חגיגת מיתוג המאה בחוצות העיר"

במענה לפניית "חדשות כיפה" הגיבו בעירייה ואמרו כי אירוע המאה של העיר בני ברק מציין את יום הקמת העיר באופן מדויק ממאה למאה, וכי הוא "מצויין באופן סמלי ומצומצם מן הצפוי לחג עירוני מעין זה". עוד הוסיפו בעירייה: "בהחלטת ראש העיר ומנכ"ל העירייה בוטלה חגיגת מיתוג המאה בחוצות העיר, בוטלו אירועים המוניים ברחובה של עיר לכלל התושבים. נותר אירוע סמלי סגור למוזמנים שיציין את יום המאה במתכונת צנועה" לשון התגובה.

ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, "אירוע מצומצם" צילום: Yonatan Sindel,Flash90