ערוץ 14 ממשיך לעורר סערות, והפעם מדובר במונולוג של אשת התקשורת החרדית דנה ורון הבוקר (ה') בנושא חוק הגיוס. "ברור שכל הצעקות על שוויון בנטל הן הכול חוץ משוויון", פתחה את דבריה, "שלחוקק חובת גיוס רק למגזר אחד ספציפי, בלי להכיל אותו על ציבורים אחרים כמו ערבים או שמאלנים משתמטים, זאת בעצם ההגדרה הכי טובה לחוק גזעני, לא שוויוני".

"בואו נחוקק רק לדוסים השחורים המזוקנים הפרזיטים ונתעלם מכל השאר"

ורון המשיכה: "בואו נחוקק רק לדוסים השחורים המזוקנים הפרזיטים ונתעלם מכל השאר. בואו נתעלם מ-3,000 החרדים שצבעו על הבקו"ם בשבעה באוקטובר רק כדי להתגייס ושלחו כמעט את כולם הביתה בטענה שהם לא כשירים ולקחו רק 540 מתוכם". בהמשך טענה שצה"ל בכלל לא ערוך לגייס כל כך הרבה, עכשיו כשמכל חזית מפגיזים אותנו.

"הזדמנות לשנוא, הזדמנות לתעב, הזדמנות להוריד את ביבי"

"בואו נניח להכול, יש הזדמנות לשנוא, הזדמנות לתעב, הזדמנות להוריד את ביבי, לא ניקח? אז יש את אלו שייקחו, ויש אתכם. לא הגיע הזמן שתפסיקו לבלוע את כל מה שמנסים להאכיל אתכם? לא הגיע הזמן לחפש באותיות הקטנות את המשמעות האמיתית של מה שקורה במפעל הנדסת התודעה הענק שאנחנו נמצאים בו?".

התגובות על המונולוג של ורון לא איחרו לבוא: "מהנדסת תודעה מטיפה להנדוס תודעה", "איך היא לא מתביישת להוציא את המילים האלה מהפה" ועוד. העיתונאי בן כספית הוסיף: "דנה ורון משקרת, מפיצה פייק ובודה חדשות מהרהורי ליבה, טייק 2974ג'", ואליו הצטרפה יעלי אבנרי: "דנה ורון. שקרנית, מטומטמת ואחת משופרות החרבת המדינה".