חג שבועות תשפ"ד וגם השנה ימלאו את בתי הכנסת אלפי נשים בשמלות לבנות מהודרות. לצידן ילכו כפופות אלו שממש לא אוהבות ללבוש שמלות - אפילו לא בחג - ויתלבטו אם הלוק שלהן בכלל מתאים לחג. כדי לחסוך את ההתלבטות, הבושה, או כל רגש שלילי אחר שאתן מרגישות, אנחנו מציעים לכן לקחת דוגמה מאלו שמופיעות מדי יום על המסך והראו לא פעם שאפשר ללבוש לבן גם בחליפה. תמר איש שלום, מגי טביבי, יונית לוי ומיכל רבינוביץ' מדגימות לוקים לשבועות.

למי שרוצה את זה קלאס

אם את מאלה שמעדיפות לא להתבלט יותר מדי ורק רוצות לצאת ידי חובת לבישת לבן, כדאי שתלמדי מהילה קורח (מגישת חדשות 13) ומגי טביבי (מגישת חדשות 14) איך לייצר לוקים אלגנטיים, פשוטים וכמובן לבנים. את לא צריכה להסתבך יותר מדי: ז'קט לבן מחויט, מכנסיים או חצאית לבנים ומתחת גופייה שלא מושכת יותר מדי תשומת לב. נשאר רק להוסיף שרשרת כסופה, עגילים תואמים ואת מוכנה.

הילה קורח מנחה את טקס מצטייני הנשיא צילום: יגאל סלבין

מגי טביבי צילום: Shir Torem,Flash90

למי שקופאת מהמזגן בבית הכנסת

העונה היא אמנם אביב-קיץ, אבל אם את מסוג הבנות שהמזגן בבית הכנסת מקפיא אותן כדאי שתאמצי את הלוק של יונית לוי (חדשות 12). במקום לעטוף את עצמך בשל או בפשמינה שיהרסו לך את כל הלוק תכיני את עצמך מראש בהתאם: חולצת גולף לבנה שתמיד מחמיאה ועליה ז'קט בגוון בהיר בגווני בז' או חם שיתאים בדיוק לשבועות. כשכולן סביבך יקפאו, את תהיי מסודרת ובעיקר אופנתית.

יונית לוי צילום: צילום מסך חדשות 12

למי שלבן לה מדי

לא כולן מתחברות לצבע הלבן, וזה בסדר לגמרי. ובכל זאת, את לא רוצה להיות חריגה בבית הכנסת, ולכן כדאי לך לאמץ את הלוק של מיכל רבינוביץ' (חדשות 11) - כך לא תנטשי את הצבע הלבן אבל לא תתני לו להשתלט על כל התלבושת. כל ז'קט לבן יתאים, ומתחתיו במקום גופייה שחורה או לבנה תוכלי לבחור איזה צבע שתרצי. כך תאזני בין החגיגיות לצבעוניות ועל הדרך תצליחי לבלוט בין כל הלוקים הזהים בעזרת הנשים.

מיכל רבינוביץ' צילום: צילום מסך כאן 11