חילוץ ארבעת החטופים משבי החמאס גרר אחריו הרבה שמחה והתרגשות, וגם דיון שחוזר על עצמו שוב ושוב: למי מגיע הקרדיט? בסרטון שפורסם ב"כאן חדשות" עסק העיתונאי עקיבא נוביק בנושא. בתחילת הסרטון ציטט את סמוטריץ', שטען שהטבח לא קשור אליו אלא לצה"ל, אך מנגד ציטט את המפגינים שמאשימים את נתניהו באחריות על הביטחון.

עקיבא נוביק: "מי שאומרים שהוא אחראי לכל מה שהצבא עושה - צריכים להבין שהוא אחראי לכל מה שהצבא עושה"

"זאת דעה לגיטימית", ביקש נוביק להבהיר, "אבל מי שאומרים שהוא אחראי לכל מה שהצבא עושה - צריכים להבין שהוא אחראי לכל מה שהצבא עושה", וסיכם: "זה לא סבבה לדבר שמונה חודשים על אחריות ועל אשמה ואתה הראש, ופתאום באותו היום לשכוח שהוא הראש".

העיתונאי דוד מזרחי ורטהיים לא התרשם מאוד מהסרטון, וכתב לו בתגובה ברשת ה-X: "אחי יצא לך עמית סגל מעלי אקספרס".

"זה נוגע לרייטינג וצופים, לא משהו שרלוונטי אליך בשום צורה"

זו לא הפעם הראשונה ששני העיתונאים מתכתשים. בבחירות המקומיות כתב ורטהיים: "לא משנה מה יהיו התוצאות, האופרציה של ערוץ 14 למדגמים בבחירות המקומיות הם שיחוק טלוויזיוני שחושף כמה המתחרים מנומנמים ומאובנים", וכשנוביק הגיב לו בעקיצה ("לא משנה מה יהיו התוצאות") הוא השיב: "אה, זה נוגע לרייטינג וצופים, לא משהו שרלוונטי אליך בשום צורה".

נוביק לא נשאר חייב: "שמע ידידי הנפוח. עזוב את ההתמכרות שלך ללייקים, עזוב את השתן שמציף לך את המוח פה כבר חודשים ארוכים. מה עם דיווחי אמת?". ורטהיים השיב: "סליחה אם פגעתי", והוסיף בסוגריים: "בנקודה רגישה".