הלוחם אלירן מזרחי ז"ל, תושב מעלה אדומים ואב לארבעה, התאבד במהלך סוף השבוע לאחר שלקה בפוסט טראומה כשיצא מעזה. אלירן לחם בתוככי עזה, נלחם בחירוף נפש במחבלי החמאס וחווה תופת קשה, אשר בעקבותיה הוכר לאחרונה על ידי משרד הביטחון כנפגע טראומה. לירון ויצמן, מגישת הטלוויזיה שראיינה אותו בסרטה "בחזרה מעזה", נפרדה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה.

[embed_3643]

לירון ויצמן נפרדת: "צחוקים שהסתירו מצוקה שרק הלכה וגדלה"

"אלירן מזרחי, איש יקר ואהוב כל כך", פתחה ויצמן, "תודה וסליחה. תודה ששיתפת אותי, שנתת לי להבין למה אפשר לצאת מעזה, אבל היא לא בהכרח תצא ממך. שלקחת אותי יחד עם גיא והחברים המדהימים לגדוד צמ"ה 271 יד ביד, בניסיון להבין מה עובר עליכם. הכל עם הקסם האישי ששמור לך. בשקט. בכנות. ועם מלא צחוקים. צחוקים שהסתירו מצוקה שרק הלכה וגדלה".

מגישת הטלוויזיה סיפרה שמזרחי רצה לברוח, "הנפש חיפשה וחיפשה מרגוע. הלב לא עמד בעומס". בהמשך הביעה מחאה: "בא לי לצרוח. למה הנושא הזה לא מדובר מספיק? כמה גיבורים ולוחמים מדהימים לא מצליחים לעכל את חודשי הלחימה? למה הכל מושתק כל הזמן? ואיך יכול להיות שהמדינה ששלחה את אלירן להילחם, לא מוכנה לתת לו עכשיו לנוח בין חללי צה"ל? בגלל שהוא היה בין צו אחד לשני? אפשר להשתגע".

ויצמן סיימה בהבטחה: "אני אף פעם לא אשכח אותך, תודה שהסכמת להכניס אותי לחייך, סליחה שזה לא היה מספיק. הלב עם מיראל וארבעת הילדים, אנסה לעזור ככל שאוכל, מבטיחה".