השבוע שעבר על הזמרת קרן פלס היה עמוס ומעט מטלטל. היא התארחה בחתונה המצומצמת של שי המבר, טסה להופיע בניו יורק והספיקה לשוב ארצה. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה ניסתה להעביר לעוקביה את תחושותיה: "מסתכלת על הרצף האישי שלי ומרגישה את רכבת ההרים שכולנו עלינו עליה, ולא מתוך בחירה", פתחה, "בא לי להגיד: כל הכבוד לנו! אפשר יותר ויש בודדים שלא עושים אפילו את המעט, אבל כל מי שאני מכירה וליבו במקום נאבק בשביל המקום הזה ומחזיק בחיים בכל הכוח".

קרן פלס: "אני גאה בנו על זה שעוד לא הרמנו ידיים ושעוד ליבנו טוב"

פלס המשיכה לחזק: "אני גאה בנו על זה שעוד לא הרמנו ידיים ושעוד ליבנו טוב, גם ברע. תנו לעצמכם חיבוק וטפיחה על השכם, אתם עושים כל מה שאפשר במציאות בלתי אפשרית ותורמים את חלקכם האישי למען מטרת העל המשותפת - השלמת פאזל חיינו שהתפרק לרסיסים". אחרי החתונה של המבר מיהרה הזמרת לשדה התעופה: "אנשים בחליפות הזמינו אותי לשיר להם שירי מולדת בארצות הברית ושם, בעיניהם, זיהיתי געגוע. בית זאת מילה שיותר קשה לתאר אפילו מאהבה".

משם המשיכה להופעה בירושלים, ובדרך ראתה שלט על החטופים. "הגעתי הביתה סמרטוט ופפר הגורה זינקה עליי", סיפרה, "היא הייתה כל כך מאושרת לפגוש אותי וזו הנקודה בה הרשתי לעצמי לבכות. תבכו ותצחקו, תרשו לעצמכם גם בלי גורה קופצת". לסיום הודתה למי ששרד עד סוף הפוסט, "אני כל כך אוהבת אתכם ואת החיים, למרות שהם שורפים כבר חודשים בלב".