אם תרצו להרוויח יום נוסף בעיר הקודש טרם חג השבועות שבפתח, מלון רמדה הירושלמי דאג לכם לתוכנית עשירה ומגוונת, שמתחילה יום לפני החג כדי שתוכלו להנות ולמצות את כל הטוב שיש למלון ולסביבתו להציע. כמובן שישנה אפשרות להגיע רק לחג השבועות עצמו ולקחת חלק בשיעורים, התפילות וההרצאות.

אם אתם מעוניינים בחוויה המלאה והמושקעת, מומלץ להקדים ולהגיע למלון ביום שני (10.6) ולהנות משפע של פעילויות.

במהלך יום שני, תתאפשר כניסה לבריכה הפועלת בשעות נפרדות ותהנו מארוחת ערב מפנקת בסגנון ברביקיו שתלווה במוזיקת רקע נעימה שתוסיף לאווירה הפסטורלית. כשתהיו שבעים ומרוצים, תתקיים הרצאתו החוויתית של ההיסטוריון ד"ר גרשון בר כוכבא.

חדר האוכל צילום: דוברות רמדה

מוזמנים להסתובב ברחבי העיר

למחרת, לאחר ארוחת הבוקר, אתם מוזמנים להסתובב ברחבי העיר ולהנות מיופייה ושווקיה. המלון שוכן בסמוך לרכבת הקלה ולמקומות הבילוי המרכזיים. כך שהכול במרחק נגיש ופשוט. במקביל, ניתן להצטרף לסיורים המאורגנים מטעם המלון בספרייה הלאומית ובמוזיאון ארצות המקרא בליווי שבתאי אייזנשטט.


לקראת הצהריים תתקיים הרצאה מוזיקלית מאת הרב יוסף אות ותוכלו להתפנק עם טעימות גבינות ויין בחסות סוכנות צור. לאורך אחר הצהריים יתקיימו מספר סדנאות והרצאות נוספות וניתן יהיה כמובן להיכנס לבריכה במקום על פי שעות הפעילות הנפרדות.

חדר האוכל צילום: דוברות רמדה

את תפילת ערב החג ילווה שבתאי איזנשטט

את תפילת ערב החג ילווה שבתאי איזנשטט ולאחר הסעודה החגיגית, לא מוותרים על תיקון ליל השבועות המסורתי לאורך הלילה, בליווי חיים פלק ורבנים מהשכונות הסמוכות. את השיעור המרכזי יעביר הרב שמואל הרשלר.

את השיעורים וההרצאות לא תעבירו על בטן ריקה ולכל אורך הערב יעמדו לרשותכם עוגות ושתייה חמה וקרה. לאחר תפילת שחרית, תתקיים סעודת חג חלבית עשירה ומפנקת. בצוהריים יתקיימו מספר שיעורים והרצאות נוספות ולקראת הערב לקנח ב"קוקטייל בשרי".

חדר במלון רמדה צילום: דוברות רמדה

חג שבועות הוא הזדמנות מצוינת לחוות את הקסם של ירושלים מקרוב ועם מינימום דאגות. אז הכינו את בגדי החג, תארזו ליומיים ותקפצו לרמדה ירושלים.
לפרטים נוספים והזמנות: | https://bit.ly/3wUGa2E 02-6599950

*התוכניות עשויות להשתנות ט.ל.ח


בשיתוף מלון רמדה