את השעה האחרונה של לפני כניסת השבת את מקדישה בדרך כלל לאיפור מושקע שידהים את כל מי שיראה אותך בבית כנסת. מסקרה, סומק, צלליות ופודרה, אבל כל אלו נעלמים לגמרי כשאת קמה בבוקר שבת. אז איך תשמרי על האיפור כך שתקומי גם בבוקר מטופחת ורעננה? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך.

1. פנים נקיות ולחות

עוד לפני שאת מתחילה להתאפר, הקפידי שהפנים שלך יהיו נקיות לגמרי מאיפור קודם, מלכלוך או משומן. מרחי קרם לחות איכותי שיעזור ליצור בסיס חלק לאיפור שלך. גם פריימר עוזר לקבע את האיפור על הפנים ולגרום לו להיראות אחיד וטוב גם אחרי שעות ושינה בלילה.

2. שכבות דקות

הרבה פעמים כשאנחנו רוצות שהאיפור יישאר אנחנו מורחות שכבה עבה, בתקווה שגם אם תתקלף עדיין יישאר לנו איפור, אבל דווקא ההפך הוא הנכון. מרחי שכבות דקות וכך האיפור ייצמד בצורה טובה יותר לעור.

3. אבקה/ספריי מקבע

אחרי שסיימת להתאפר, השתמשי באבקה או ספריי מקבע איפור. שני אלו יעזרו לאיפור להיות עמיד גם אם המוצרים עצמם רגילים. כמובן שמוצרים עמידים, כמו מסקרה עמידה למים או שפתון עמיד, יכולים לסייע לך לשמור על האיפור גם כן.

4. בלי ידיים

רגילה לגעת בפנים כל הזמן? אין לך מושג כמה זה פוגע בעמידות של האיפור שלך. נסי להימנע מלגעת בפנים לאורך השבת כדי לא לפרק את האיפור ולהעביר לפנים שלך שמנים מיותרים.

5. הרבה מים

שתיית מים יותר מהרגיל עוזרת לבריאות העור ויכולה להוסיף לגוף לחות שתשמור על האיפור ותסייע לו להיות עמיד יותר. היא יכולה גם למנוע הזעה - אחד הדברים שהכי גורמים לאיפור להימחק.