בהצצה לפרק מתוך העונה החדשה של "רפאליס" ב-HOT, הדוגמנית בר רפאלי דיברה על הקושי לשלב בין אימהות לקריירה וטענה שהילדים צריכים להתרגל שאנשים אחרים משכיבים אותם לישון או דואגים להם. הקטע הזה שפורסם באינסטגרם לפני הפרק הצליח להרתיח הרבה מאוד נשים, שתקפו את רפאלי בתגובות - הדוגמנית לא נשארה חייבת.

[embed_3613]

בר רפאלי מותקפת: "מרחמת על הילדים"

בין התגובות שקיבלה רפאלי: "ואו, איזה עצוב לצפות בזה. עצוב בשביל הילדים", "גם אמא שלא עובדת ומטפלת בילדים היא מודל לחיקוי וגאווה עבור הילדים שלה", "דברי טיפשות שנשמעים כמו חכמה. ילדים קטנים לא צריכים להתרגל שאנשים אחרים מקלחים ומרדימים אותם", וגם: "דרגת ניתוק רגשי 10/10. אין פה שום דבר שבא לי להתחקות אחריו, אני בעיקר מרחמת על הילדים שלא זוכים לדמות אם, עצוב", ואחרת הוסיפה: "את לא אמא, את רק ביצית ואינקובטור".

בר רפאלי: "מעדיפה שהבנות שלי יראו מודל נשיות שמשלב אמהות, קריירה וזוגיות"

הדוגמנית לא נשארה אדישה והגיבה: "קצת הגזמתם, ולאן כל הפמיניסטיות נעלמו?", כתבה, "בואו נבהיר - אני לא שופטת אף אמא, ואין דרך אחת נכונה. הדרך שכל אחת מאיתנו בוחרת היא הנכונה. לה. מניסיון, להיות אמא במשרה מלאה הרבה יותר קשה מכל עבודה שקיימת בעולם הזה. רוב הזמן אני עם הילדים וזה הדבר שאני הכי גאה בו בעולם, הכי מספק אותי ולתקופה הזו ציפיתי כל חיי".

רפאלי הבהירה: "הדברים נאמרו בקונטקסט. הילדים רוצים אותי כל הזמן בבית, לרוב הם מתבאסים שאני נוסעת, והבחירה שלי היא להמשיך לנסוע ולעבוד, מכיוון ואני מעדיפה שהבנות שלי יראו מודל נשיות שמשלב אמהות, קריירה וזוגיות". לסיכום הוסיפה: "ביי, חייבת לסיים להכין בולונז לילדים לפני הנסיעה".