מתחתנת בקרוב? מזל טוב. לפני שאת דוהרת לסלון כלות כדי להפקיד בידיהם עשרות אלפי שקלים תמורת שמלה לבנה (מהממת ככל שתהיה) לערב אחד, אולי כדאי שתחשבי על זה כמו שצריך. נכון, מדובר בערב החשוב בחייך ואת רוצה להיראות מדהים בתמונות שייכנסו לאלבום (שאתם לא עומדים לפתוח בעשור הראשון לנישואים), אבל את לא חייבת לשלם על זה כל כך הרבה כסף.

שמלות כלה צנועות מעלי אקספרס

במקום כל זה את יכולה להתכונן מראש, להזמין שתי שמלות מעלי אקספרס שיעלו לך - שתיהן ביחד - כ-800 שקלים, לבחור את המועדפת עלייך מביניהן, לשפץ קצת, לתפור בגב, להצר אם צריך, ועדיין לשלם הרבה פחות ממה שתשלמי על שמלה שתרכשי ממעצבת. הנה 10 שמלות כלה שאת יכולה להזמין בפחות מ-500 שקלים.

1. שמלה ששווה את הביקור אצל התופרת

את השמלה הזאת אולי תצטרכי לתפור ולסגור בגב, אבל אם את מצטרפת חדשה לעלי אקספרס תשלמי עליה בסך הכל 370 שקלים. עם תסרוקת פזורה והתופרת הנכונה אף אחד אפילו לא ישים לב לשינוי שעשית - וכולם יידהמו שלא רכשת אותה מסלון כלות אמיתי.

רק מעט תיקונים צילום: צילום מסך עלי אקספרס

2. הקלאסית

את השמלה הזאת, אם תשב על הגוף שלך כמו שצריך, אפילו לא תצטרכי לתקן. קלאסית, צנועה ומחמיאה כל כך, וכל זה במחיר של שמלת שבת משדה בר.

קלאסית וצנועה צילום: צילום מסך עלי אקספרס

3. האלגנטית

גם השמלה הזאת לא אמורה לדרוש תיקונים, ומתאימה למי שמחפשת שמלת כלה אלגנטית, קלאסית ומאופקת. אחרי ששילמת סכום כל כך נמוך, תוכלי להתפרע עם הסכום למאפרת ולמסרקת.

תחסכי כסף כדי להשקיע במאפרת צילום: צילום מסך עלי אקספרס

4. הנועזת

מי שמחפשת שמלה קצת יותר נועזת תוכל גם היא למצוא את עצמה במבחר הזול של עלי אקספרס. גם תחרה, גם צווארון וגם שובל נשפך - כל זה במחיר בלתי ייאמן.

קצת יותר נועז צילום: צילום מסך עלי אקספרס

5.פשוטה אך מחמיאה

אם לא המחשוף בגב, היה קשה להאמין שהשמלה הצנועה והקלילה הזאת לא עוצבה בסלון כלות ישראלי. לכלות שמחפשות פשטות וגזרה מחמיאה ומוכנות לקפוץ לתופרת כדי לסגור את המחשוף בגב - זו השמלה המושלמת.

לא מישראל? אין מצב צילום: צילום מסך עלי אקספרס

6.השילוב המושלם בין שיפון לתחרה

הסיבה האמיתית לכך שכלות אוהבות להחליף שתי שמלות בערב אחד היא הקושי שלהן לבחור בין שמלת תחרה לשיפון משתפך. השמלה הזאת היא בדיוק השילוב בין השניים רק בגרסה הזולה באמת.

הסוף להתלבטויות צילום: צילום מסך עלי אקספרס

7. שמלת החלומות

לאלו שדווקא מכריעות בוויכוח בקלות וחולמות על שמלת תחרה מכף רגל ועד ראש, זאת השמלה המדויקת עבורכן. צווארון הדוק, שובל נשפך וחגורה באמצע - שמלת החלומות שלך במרחק הקלקה בעלי אקספרס.

תחרה מכף רגל ועד צוואר צילום: צילום מסך עלי אקספרס

8. הכפרית

השמלה הזאת אמנם דורשת תיקון בגב הפתוח לאלו המקפידות על הצניעות, אבל מי שמחפשת גרסה קלילה יותר של תחרה תעדיף דווקא אותה. היא מושלמת לחתונה בסגנון כפרי או עם רהיטי וינטג', ותקבלי עליה כל כך הרבה מחמאות שכדאי שמראש תשמרי את הקישור.

בול לחתונה הכפרית שלך צילום: צילום מסך עלי אקספרס

9. הנסיכותית

תמיד חלמת להתחתן כמו מייגן מרקל אבל העו"ש שלך בבנק שונה מזה של בת מלוכה? עלי אקספרס יכולים להגשים לך את החלום עם שמלה לבנה ונסיכותית במחיר של מיחם לשבת.

כמו מייגן מרקל צילום: צילום מסך עלי אקספרס

10. סוחטת המחמאות

אם את מהכלות שחייבות שכל מי שייכנס לאולם יפלוט "ואו" וישלוף את האייפון כדי לצלם אותך, זאת השמלה שאת צריכה לרכוש לחתונה שלך. תשמעי "ואו" נוסף כשתספרי לאורחים שלך כמה היא עלתה.

מלא "ואו" צילום: צילום מסך עלי אקספרס