האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון מעדכן היום (ד') כי נפתחה ההרשמה למלגת "ממדים ללימודים" לשנת הלימודים הנוכחית (תשפ"ד). על פי החוק, שתוקן בחודש דצמבר האחרון, הזכאים למלגה יקבלו מימון מלא ללימודי התואר (במקום מימון של עד 75%).

איך מקבלים החזר על 100% משכר הלימוד?

מידי שנה יוכל הסטודנט להגיש בקשה ולקבל החזר עד לגובה של 85% משכר הלימוד האוניברסיטאי (כפי שנקבע על ידי המועצה להשכלה גבוהה) ולא יותר ממה ששילם בפועל. ההשלמה סה"כ למימון 300% לשלוש שנות לימוד או 400% ל-4 שנות לימוד לתואר בהנדסה, רפואה או אדריכלות, תהיה בשנת הלימודים האחרונה. יש להירשם למלגה בכל שנת לימודים אקדמאית מחדש.

אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

אייל הנס, ראש האגף ומנהל הקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון: "אנו שמחים שיש בידנו לסייע יותר, בפרט בזמנים אלה, ללוחמים וללוחמות ולאוכלוסיות הייחודיות, הזכאים להוקרה על שירותם, על מנת להקל בכל דרך על השתלבותם המיטבית באזרחות".

המלגה מיועדת ללוחמות ולוחמים משוחררים

מלגת "ממדים ללימודים" הינה מלגה הניתנת עבור לימודים אקדמאיים לתואר ראשון או לתואר שני או ללימודי תעודה בתחום האומנות שאושרו ע"י משרד התרבות. המלגה מיועדת ללוחמות ולוחמים משוחררים בעלי תעודת שחרור זהב ובני אוכלוסיות ייחודיות לאחר שירותם הצבאי, שאושרו כזכאים ביום ראשון השחרור משירות החובה.