מחפשים טיול מאורגן מיוחד המספק חוויה אותנטית וכשרה המאפשרת לחוות את היעד ממש כמו אדם מקומי? הגיע הזמן להכיר את הטיולים של גלי ינאי, המספקים חופשה מאורגנת ביעדים מיוחדים, בנקודות הכי מעניינות בהם וכוללים גם אוכל טעים, אותנטי וכשר.

לא עוד טיול מאורגן שגרתי

אם האסוציאציה הראשונה שלכם לטיול מאורגן היא טיול איטי ומשעמם בין קירות ובניינים, תנו לנו לשנות את דעתכם – הטיולים של "חוויה אותנטית כשרה" הם ייחודיים ואי אפשר למצוא אותם בשום מקום אחר. בסופו של דבר המסגרת דומה: מסלולי הטיול מתוכננים בשבילכם ומלווים במדריך צמוד שיסביר לכם בעברית על המקום, הארוחות והלינה מאורגנים על ידי החברה וכולם מסתובבים בקבוצה מבוקר ועד ערב, אבל הערך המוסף של טיולי הבוטיק המאורגנים האלו הוא הרבה מעבר לזה.

קבוצות הטיולים הן אינטימיות מאוד, המסלולים שתבקרו בהם הם מתוירים פחות אך מדהימים ומביאים אתכם אל הנקודות הכי יפות ומגניבות במדינת היעד, בעיקר דרך הרגליים, וגולת הכותרת היא הליווי האישי של שף ישראלי שישתמש בחומרי גלם טריים כדי להכין לכם ארוחות אותנטיות בדיוק כמו של המקומיים בגרסה כשרה. המסלולים אינם מאתגרים מדי אך הם בהחלט יעזרו לכם להוציא אנרגייה, להתחבר לחברי הקבוצה ולא להרגיש שעמום אפילו לרגע אחד, וזה לא משנה אם תטיילו בטוסקנה, בסרביה או בקוריאה הדרומית – גלי ינאי תצליח להכיר לכם נופים עוצרי נשימה שעדיין לא ראיתם.

הכירו את "חוויה אותנטית כשרה" של גלי ינאי

"חוויה אותנטית כשרה" היא חברה לטיולי בוטיק בחו"ל (וגם בארץ) המביאה ערך נוסף ייחודי. הטיולים משלבים נופים מהממים שבדרך כלל לא מגיעים אליהם בטיולים רגילים, אוכל אותנטי כשר וטעים המוכן על ידי שף צמוד מחומרי גלם טריים מתאימים במדינת היעד, הרחבת אופקים ולמידה רבה אישית וקבוצתית.

על אודות גלי ינאי

גלי ינאי, אימא ל-5 ילדים וסבתא לנכדה אחת המתגוררת ביישוב הדתי הושעיה שבעמק יזרעאל, היא היוצרת והמנהלת של הפלטפורמה הייחודית "חוויה אותנטית כשרה". הפלטפורמה נוצרה אחרי שינוי כיוון משנים רבות של עבודה כמנהלת בכירה בבנק. אהבתה הרבה לטיולים בעולם, המאפשרים לקבל חוויה אותנטית ולהכיר באמת את ההיסטוריה, את התרבות ואת המסורת המקומית, אבל בעיקר גם את האוכל המקומי, הם שהביאו אותה ליצור טיולים שבהם גם אנשים שומרי מסורת יכולים ליהנות מטיולים בחו"ל בצורה אמיתית הכוללים אוכל אותנטי וטעים אבל גם כשר.

הבחירה בפנייה לקהל הדתי

התחושה של ההחמצה שליוותה את גלי כאישה דתייה המטיילת בחו"ל עזרה לה להמציא את הגלגל מחדש, ולאפשר למטיילים מכל הסוגים למצות היטב את הטיול בחו"ל וליהנות מאוכל מקומי וטעים שהוא גם כשר. כאחת שיודעת בדיוק מה מטיילים שומרי מסורת מרגישים במהלך הטיול ומה הם היו רוצים לקבל מהחופשה שלהם, היא הצליחה ליצור את הפתרון המושלם לכל ישראלי וישראלית.

יעדים מיוחדים לטיול מיוחד

אי אפשר לצאת לטיול מיוחד בחו"ל בלי לבחור ביעדים המתאימים, וגם כאן אפשר להיות בטוחים שתגיעו למקומות נפלאים. כל הטיולים של גלי ינאי כוללים יעדים שבדרך כלל קשה להגיע אליהם באופן עצמאי (תסמכו עליה, יש לה קשרים), הרפתקאות טבע, טיולי ג'יפים, ביקור בכפרים אתניים ובשבטים מרוחקים, צפייה בנופים עוצרי נשימה ובתופעות טבע יפהפיות.

טיול מהמם גם לשומרי מסורת

מטיילים שומרי מסורת יכולים לסמוך על גלי ינאי ועל הטיולים המאורגנים של "חוויה אותנטית כשרה" בעיניים עצומות. יש לה צוות שפים צמודים שיודעים לקחת את חומרי הגלם המקומיים ולהכין מזון מדהים וכשר, ולאורך כל הטיול יתלווה אליכם לפחות שף אחד מהצוות שיכין לכם ארוחות בוקר, צוהריים וערב בפנסיון מלא ולפי ההעדפות האישיות שלכם.

התאמה לצרכים הייחודיים של הקבוצה

התאמה אישית להעדפות ולצרכים של כל מטייל ומטיילת הם אחד העקרונות החשובים ביותר בחזון של "חוויה אותנטית כשרה". הצוות המסור עובד קשה כדי שכולם יצאו מרוצים, ולכל המטיילים יש מרחב להביע בו את הצרכים שלו כדי ליצור התאמה מלאה שתספק את כולם.

הקפדה על שמירת השבת

הטיולים של "חוויה אותנטית כשרה" מתאימים באופן מלא לשומרי מסורת מכל הסוגים, וזה אומר שאין נסיעות בימי שבת, ובימים האלו הטיולים ביעד יהיו רגליים בלבד. לחברה יש כבר שנים של ניסיון בארגון הטיולים האלו, כך שאתם יכולים לצאת לטייל בחו"ל בראש שקט ולדעת שהמסורת באה איתכם ומעניקה לטיול רובד ייחודי של הנאה.

לינה ואירוח

אתם לא צריכים לדאוג לשום היבט בטיול הזה, ולשם החוויה האינטימית והמיוחדת אתם לא תתארחו במלון צפוף ועמוס בערים הגדולות. לכל טיול נבחרים מקומות לינה מיוחדים, שקטים ומשפחתיים שיש בהם אווירה שונה, נוף מקסים שכיף להתעורר אליו ותחושה של ביתיות ושלווה.

מסע נשי מעצים

"חוויה אותנטית כשרה" מציעה פתרון גם למי שחולמת על טיולים מיוחדים אבל רוצה אך ורק אנרגייה נשית מעצימה ומחבקת – טיולי נשים ליעדים מיוחדים כמו אלבניה, פירנצה, טוסקנה וקירגיזסטן.

תשאירו את הגברים והבנים בבית לכמה ימים וצאו למסע המתמקד בכן, בהרפתקאות שתחוו יחד ובתחושות הפנימיות שלכן, אולי אפילו תפגשו חברות לחיים.

חברים לכל החיים

רבים מהאנשים שכבר טיילו עם גלי ינאי בחו"ל אומרים שהחוויה הזו יצרה חברויות לכל החיים. הקבוצות בטיולים הן קטנות ואינטימיות, וזאת כדי לאפשר תחושה אמיתית של שיתוף פעולה ושייכות, ובין שמדובר בטיול נשים בלבד או בטיול בוטיק כללי אין ספק שמדובר בחוויה מחברת שבאמצעותה תכירו אנשים חדשים שיהיה לכם כיף לבלות איתם בחו"ל, ותרצו לשמור איתם על קשר גם בארץ כשתחזרו.

לאן נטוס הפעם? יעדים מרכזיים בטיולים של גלי ינאי

טוסקנה – האזור הזה באיטליה כבר זוכה בעצמו לביקורים של קבוצות ישראלים רבות, אבל בתוך טוסקנה יש המון מה לראות ולא מעט נקודות פופולריות פחות שגלי ינאי תדע לקחת אתכם אליהן

קירגיזסטן – מדינה בין סין לקזחסטן שאנחנו כמעט ולא שומעים עליה ביום יום, אך אומרים עליה הרבה שהיא "השווייץ של אסיה". זהו הזמן שלכם להיות בין הראשונים לטייל במדינה המיוחדת הזו, לצפות בנופים המשגעים ולטעום מהקולינריה המקומית בגרסה אותנטית וכשרה

קוריאה הדרומית – אוכל קוריאני כשר הוא מצרך מבוקש יחסית בארץ, אבל במקום להביא את הקולינריה הקוריאנית לארץ אתם יכולים פשוט לצאת לטיול מהמם במדינה וליהנות בעצמכם מהמטעמים המקומיים בצורתם הכשרה

יוון – אנחנו מבטיחים לכם שלא מדובר בעוד טיול בטן-גב באיים או טיול אוכל והיסטוריה באתונה. הביקור הזה כולל טיולי ג'יפים בלב המדינה, מפגש לא שגרתי עם ההיסטוריה הרבה של יוון והגעה לכפרים ציוריים באזורים מדהימים

פרט ליעדים האלו יש עוד כמה יעדים מיוחדים המופיעים באופן ספונטני, למשל טיול בסרביה הכולל נוף אירופאי מושלם ואוכל בלקני כשר וטעים.

חוויה ישראלית אותנטית

מדי פעם "חוויה אותנטית כשרה" מארגנת גם טיולי הפוגה ושבירת שגרה ממש כאן בארץ, הכוללים טיולים בטבע, פגישה עם אוכלוסייה מקומית במקומות מיוחדים, הרצאות מעשירות ועוד. גם הטיולים האלו נעשים באווירה אינטימית, ואפשר ללמוד גם מהם המון על עצמכם ועל הסביבה.

לא מתפשרים על אף ביס – צוות שפים צמוד

תשכחו מאוכל יבש שארזתם במזוודה או מאוכל מבית חב"ד ומתחושת ההחמצה – "חוויה אותנטית כשרה" משלבים בטיול שלכם מזון אותנטי וטעים בדיוק כמו של המקומיים, אבל גם כשר. כאמור, את הטיולים המאורגנים של גלי ינאי מלווה מדי יום שף ישראלי ומכין לכם ארוחות לאורך כל היום מחומרי גלם שהוא מלקט במדינת היעד, תוך שמירה על עקרונות הכשרות.

לסיכום

טיולי הבוטיק המאורגנים של "חוויה אותנטית כשרה" הם פתרון מושלם לשומרי מסורת שנמאס להם להרגיש שהם מפספסים את הקולינריה המקומית, אבל לא רק להם. כל ישראלי וישראלית המעוניינים לראות נופים ייחודיים, לטייל בחו"ל בצורה לא שגרתית ולאכול אוכל טעים ברחבי העולם יכולים להצטרף למסע המיוחד שממנו תצאו אחרים לגמרי.


בשיתוף חוויה אותנטית כשרה - גלי ינאי