בין כל הטקסים הממלכתיים שנערכו ביום הזיכרון וביום העצמאות, נערך אתמול (ג') גם טקס מצטייני הנשיא. את הטקס הנחתה מגישת חדשות 13 הילה קורח לצידו של המנחה אסי עזר, והזמרת שירי מימון הגיעה להופיע.

הילה קורח ושירי מימון בטקס מצטייני הנשיא

שתי הנשים שבלטו בטקס, האחת בהנחייתה והשנייה בשירתה, הופיעו בלוקים דומים - חליפות מחויטות של ז'קט ומכנסיים בגוון בהיר, נעלי שפיץ מחודדות וכמובן סיכה צהובה לשחרור החטופים. שני הלוקים הצטיינו באלגנטיות ובממלכתיות כיאה לאירוע, שנערך השנה במתכונת מצומצמת יותר, אך אחד מהם התעלה על השני. בפוסט שפרסם המנחה השני, עזר, נחשפו הלוקים של שתיהן במלואם.

[embed_3566]

הגופייה קיבלה יותר מקום ממה שהייתה אמורה לקבל

מספר טעויות בדרך הפכו את הלוק של שירי מימון למוצלח יותר מזה של קורח: הראשונה היא הגופייה של המגישה, בגוון נחושתי עם פס תחרה מבצבץ, שקיבלה הרבה יותר מקום ממה שהייתה אמורה לקבל. הטעות השנייה היא הכפתור הסוגר הבודד לעומת שני הכפתורים של מימון, שפוגם באסתטיקה של קורח. הטעות העיקרית, זו שהעניקה למימון את אות ההצטיינות שלנו, היא הרווח הבלתי נסבל בין סופו של המכנס לנעליים השפיציות, שחושף פיסת עור לגמרי מיותרת.

גם הזמרת עם החליפה המחמיאה והנעליים הוורדרדות יותר יכולה הייתה לצלוח את התלבושת מעט יותר אם הייתה בוחרת במכנס צמוד על פני הרחב, כזה שיעניק לה מעט יותר גובה וימשוך את כל תשומת הלב לז'קט הנפלא. עם שני לוקים דומים כל כך, מזל שלפחות אשת הנשיא בחרה בחליפה תכולה.