כמו למעלה ממיליון ישראליים ברחבי הארץ, גם הבנות של אברי גלעד התיישבו אתמול (שבת) לראות את גמר האירוויזיון בכיכובה של הנציגה עדן גולן. מנחה הטלוויזיה כתב על האירוע בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו. "השירים מתחילים לעבור בסך, ואני רואה שסך הכל מדובר ברצף דימויים ממועדוני מין לקהילה הגאה, בתוכן למבוגרים בלבד שמשודר לכל הגילאים, במעבר מתחרות שירים לתחרות מיצגי חיפוש זהות מינית באמצעות תרפיית צעקות".

אברי גלעד צפה באירוויזיון: "אנשים צעירים חסרי מזל שנולדו לדור הזה"

בניסיון לגונן על בנות ה-12, גלעד צפה איתן ושלח אותן למטבח בכל פעם שהרגיש שהתוכן לא מתאים לגילן. "והן יושבות, וכל זמר וזמרת שעולים לקרקר, הן מספרות לי מה אמר ומה כתב ומה פעל נגדנו. למעט צדיקה וחצי, כולם נגדנו. ההיא צבעה ציפורניה ככאפיה, ההוא כיסה את עיניו שלא לראותינו. יצירתיים בכל דרכי ההתנכרות לנו, ולא יצירתיים כלל במוסיקה שלהם, שהיא בדיחה, אין בה כישרון וגאונות ואין בה בכלל לב. רק תבניות של בינה מלאכותית שלא נכנסות מילימטר אל תוך העור".

[embed_3553]

גלעד הביע את רחמיו על האמנים: "אנשים צעירים חסרי מזל שנולדו לדור הזה, דור הרשתות, החיים לפי הלייקים, העבדות לתדמית כפי שלא היה מעולם. וכולם שונאים אותנו, אבל לנו יש את עדן גולן, והיא שמה את כולם בכיס הקטן, והשיר שלה מצוין, ושיצעקו פלסטין כמה שהם רוצים, הם לא יודעים לכתוב שירים".