מאז החל צה"ל בתמרון הקרקעי בעזה, צילומי העיתונאים מתוך הרצועה הפכו לדבר שבשגרה, אלא שסרטון אחד שהעלה העיתונאי עמרי אסנהיים מתוך הסדרה "יהיה טוב" עורר את זעם הגולשים. בסרטון נראה חלק מראיון שערך עם סרן נדב טיברג בתוך שכונת דארג' תופאח בעזה. אסנהיים כתב: "המ"פ נדב טיברג הציע שנקיים את הראיון אתו בבניין סמוך. אמרתי לו שזה ייראה טוב אם נצלם באמצע הרחוב בדראג' תופאח. השקט הטעה אותנו".

בהמשך הסרטון נשמעת היתקלות של כוח סמוך כאשר המ"פ קופץ במהירות ומורה לאסנהיים לתפוס מחסה בבניין סמוך. אסנהיים עצמו עורר עליו את זעם ההמון בטוויטר. בין המגיבים גם חיים לוינסון עליו איים לאחרונה אסנהיים בתביעה שכתב: "אתה עיתונאי מצויין אבל גרוע מאוד בטוויטר".

"אם מישהו היה גם נהרג": הביקורת על אסנהיים

גם איש התקשורת רועי עידן כתב בציניות: "אם מישהו היה גם נהרג שם בכלל זה היה יוצא מדהים", לו השיב אסנהיים: "לא יפה אחי. המונח 'ייראה טוב' כיוון לזה שיהיה פריים ראוי. אתה באמת מאמין שאני קובע למפקד הפלוגה בשטח בעזה איפה הוא יכול להצטלם ואיפה לא? הצעתי, הוא הסכים, אושר".

לאחר המתקפה שכללה עשרות צייצנים מימין ומשמאל כתב אסנהיים ציוץ נוסף וניסה להסביר: "עיתונות עושים גם במלחמה. גם כשהיא מסוכנת. אין לי שאיפת מוות. נכנסתי (שוב) פנימה כי היה חשוב לי להביא סיפור של מ"פ אמיץ אחד, שאיבד אח ב-7 באוקטובר וממשיך להילחם מאז במקומות הכי מסוכנים. בשביל לדבר אתו צריך להיכנס למקומות הכי מסוכנים. ככה פשוט".