שימוש במוצרי הדברה ידידותיים לחיות מחמד

אם בעבר חברת ההדברה השתמשה בחומרי הדברה כימיים, כיום נעשה שימוש במוצרי הדברה ירוקים, אשר בטוחים לשימוש סביב חיות מחמד. חומרי ההדברה הירוקים מכילים פחות חומרים כימיים פעילים, מה גם שהם פועלים באופן ממוקד אל מול המזיק ועל כן לא מסוכנים לחיות אחרות או למאזן האקולוגי.

בקסם הדברות משתמשים במוצרי הדברה ידידותיים לחיות מחמד אשר פותחו במיוחד כדי למזער את הפגיעה בבעלי חיים, אך יעילים במיוחד נגד מזיקים.

עובדים בהתאם לפרוטוקולים והנחיות

בין אם אתם זקוקים לשירות של הדברת מכרסמים ובין אם לסוגים אחרים של הדברה, עליכם לבחור במדבירים בעלי רישיון, הכשרה וכל האישורים לעסוק בתחום.

מדוע זה חשוב? מכיוון שכך המדביר עובד בהתאם לפרוטוקולים והוראות החוק, הוא ינחה אתכם כיצד לפעול, אם צריך לפנות את חיות המחמד מהבית הוא יאמר לכם מתי לעשות זאת ולכמה זמן, הוא יבחר את חומר ההדברה בהתאם, כך שלא יהווה סיכון ועוד.

להרחיק את חיות המחמד מהבית

בעת יישום מוצרי הדברה, במיוחד כאשר מדובר בריסוס או פיזור אבקה באזורים שונים בבית, מומלץ להרחיק את חיות המחמד שלכם מהאזור. באופן כללי, תמיד כדאי להתייעץ עם המדבירים כדי לבחור את חומרי ההדברה המתאימים ולציין בפניהם שיש חיות מחמד בבית.

המדבירים יאמרו לכם כמה זמן לאחר ההדברה הם יוכלו לחזור, ואיך לנהוג לפני ולאחר ההדברה כדי להבטיח את בטיחותן של החיות. בנוסף, יש להקפיד על אוורור באזור המטופל, לאחסן את המזון של חיות המחמד ולהמתין כמה שעות עד שהחומרים הפעילים יתפוגגו וחיות המחמד יוכלו לחזור לבית.

שימוש במלכודות עם חומרים לא רעילים

כאשר זקוקים לשירות כמו הדברת מכרסמים בבית ויש לפזר מלכודות עם פיתיון, חברת ההדברה תשתמש בפיתיונות לא רעילים. יש המון דרכים שמלכודות יהיו יעילות, אך מבלי לחשוף את חיות המחמד שלכם לכימיקליים מזיקים.

כמו כן, חברת ההדברה תוודא שהמלכודות ממוקמות באזורים שאינם נגישים לחיות המחמד, כך שלא יהיה סיכון שהם יגיעו לפיתיונות ובמקרים מסוימים, החברה תבחר להשתמש במלכדות הומניות וידידותיות להדברת מכרסמים על מנת שלא לגרום לסיכונים מיותרים.

בחירה בשירותי הדברה מקצועיים

תמיד כדאי לבחור בחברה הדברה מקצועית ובעלת ניסיון, כמו קסם הדברות אשר פועלת כבר מעל שני עשורים בתחום, עובדת עם מדבירים בעלי הכשרה וכל הרישיונות הנחוצים, משתמשת בחומרי הדברה ירוקים וידידותיים לאדם, לסביבה ולחיות המחמד ומבצעת את ההדברה בצורה הכי בטיחותית ובהתאם לכל ההנחיות והתקנים. לפרטים נוספים בקרו באתר החברה.