כבר מעל 20 שנה שהארגון "אור בנימין" עוזר לכל מי שהוא מצליח להגיע אליו. הארגון עוסק בהכל- חלוקות באופן קבוע לנזקקים, עזרה ליתומים ואלמנות, מזון, ביגוד, תרופות לחולים, לחלץ נזקקים: "אנחנו בעיקר מתמקדים במלגות ותלושים, יש לנו עניין לחלץ נזקקים ממעגל העוני. יש לנו הצלחות" כך מספר לי שמואל, בנו של מי שהקים את הארגון, בנימין לורי.

תרמו עכשיו להמשך הפעילות של העמותה.

תשלום קרן נאמן, מוכר למס בארה"ב וקנדה ונשלח אוטומטית לאימייל.

"אנחנו נותנים מלגות לאנשים כדי שלא יתביישו שהם באים לקחת קרטון כמו במקומות אחרים. אנחנו משלמים מראש לחנות כדי שנזקק ילך ויוכל לקנות כאחד האדם. יש עניים שלא רוצים לקבל בגלל הביזיון".

שוברים כדי שלא יתביישו צילום: עמותת אור בנימין

שמואל מספר מאיפה הכל התחיל: "כל המשפחה שלנו הם בחסד, יש לנו גם כולל. פעילויות של זיכוי הרבים כמו הכנסת ספר תורה שקורה עכשיו. סבא רבא שלי בקום המדינה חילק אוכל לכל ירושלים, היה לו 14 משאיות, הם היו מחלקים מזון וביגוד. עד שהוא ואח שלו נהרגו. כל אחד שנולד אצלנו ישר נולד לחסד. המשפחה המורחבת מנהלת את ארגוני החסד הגדולים בארץ, אבא שלי פעיל בעשייה של חסד והוא ראה ש30 שנה אותם אנשים באים לקחת אוכל. אז הוא החליט לנסות לתת להם כלים לעמוד לבד, שיצאו מזה".

אור בנימין צילום: עמותת אור בנימין

עמותת אור בנימין צילום: עמותת אור בנימין

כשאני שואלת מה השאיפות שלכם לעתיד, שמואל עונה: "המטרה זה לעזור לכמה שיותר אנשים, לחלץ כמה שיותר אנשים ממעגל העוני. אנחנו לא יכולים לתת מענה לכולם ואנחנו מקווים להגיע לכמה שיותר אנשים. עשינו כמעט 20 אלף ספרונים עם רבנים מהשורה הראשונה שכולם מכירים יחד עם גדולי ישראל עצמם שהשתתפו שכתבו על ימי השובבים. זה השפיע על הרבה אנשים, חילקנו בגדודים בצבא. אני מקבל טלפונים עד היום מאנשים שזה עשה להם משהו".

בימים אלו העמותה מכניסה ספר תורה לזכותם של החיילים השתתפות בכתיבת ספר התורה היא זכות נצחית וסגולה לעשירות, לשמירה , לחכמה, לרפואה , לזרע של קיימא, לנחת מהילדים ולאריכות ימים. מורידה קיטרוגים ומסירה עין הרע, וכן סגולה לקירוב הגאולה ולהינצל מחבלי משיח! התרומה היא בהמלצת גדולי ישראל, ובתמיכת החברות המובילות במשק הישראלי.

*התרומה מוכרת להוצאות מס לפי סעיף 46
*ניתן להקדיש את התרומה ולהעביר שמות לברכה רפואה לעילוי נשמת ולכל משאלה

תרמו עכשיו להמשך הפעילות של העמותה.

תשלום קרן נאמן, מוכר למס בארה"ב וקנדה ונשלח אוטומטית לאימייל

דרכי יצירת קשר:

https://wa.me/972533212430