מזוודות שאנחנו רוכשים עבור נסיעה לחו"ל או לכל מקום אחר, אמורות לשרת אותנו זמן רב, זאת בהנחה ואנחנו קונים מוצר איכותי, חזק ועמיד. לכן, משתלם לקנות סט מזוודות שיכול להתאים לצרכים שלנו, בין אם זה על פי גודל המזוודה והחומרים ממנה היא עשויה. כך בכל עת שנרצה, נוכל להשתמש באחת המזוודות שברשותנו וליהנות ממנה במהלך הנסיעה.

סט מזוודות, אמור להכיל, כאמור, מספר סוגי מזוודות בגדלים שונים. היתרון של רכישת סט ולא רכישת מזוודה אחת, היא שיש לנו אפשרות לבחור בכל פעם את המזוודה הרלוונטית לנסיעה שלנו. אך במידה ואנחנו לא מעוניינים לבצע הוצאה גדולה, אזי שאנחנו צריכים לבחור בין רכישת מזוודה גדולה לרכישת מזוודה קטנה.

היתרונות ברכישת מזוודות גדולות

מזוודות גדולות, באופן טבעי, מאפשרות לנו לשאת הרבה יותר פריטים, בין אם מדובר בבגדים, מוצרי היגיינה, בשמים, נעליים, ספרים ודברים אחרים שאנחנו רוצים לקחת איתנו לנסיעה. כמובן שמזוודות גדולות יכולות גם לשרת אותנו אם אנחנו רוצים לקנות הרבה מתנות לבני המשפחה שנותרו בארץ.

אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של מזוודות גדולות, כאלה הנמכרות כחלק מסט מזוודות וכאלה הנמכרות בנפרד.

סוג אחד הן מזוודות בד איכותי, אשר מגיע בשלל צבעים. אלו מדברות קלות יותר מבחינת המשקל שלהן. הן הרבה גם יותר נוחות לאחסון ולשימוש. החיסרון שלהן, למרות שמדובר בבד איכותי, הרי שהוא עלול עם הזמן להיקרע. כמו כן, הבד עלול להתלכלך.

סוג שני הן מזוודות פלסטיק קשיח. אלו מזוודות יותר כבדות, חזקות, והיתרון שלהן על פני מזוודות בד, זה שהן יכולות לשמור טוב יותר על דברים שבירים, והן עמידות יותר (אם שומרים עליהן היטב). מנגד, הן פחות נוחות לשימוש וכן פחות נוחות לאחסון.

למרות החסרונות שהצגנו, אין ספק מזוודות גדולות זו רכישה משתלמת, אם אתם מתכוונים לצאת בקרוב לנופש משפחתי או כל נופש אחר.

היתרונות ברכישת מזוודה קטנה

מזוודות קטנות, הן מזוודות המתאימות לשימוש אישי, בין אם זה לנסיעה לחו"ל ובין אם זה לצרכים אחרים. אחד היתרונות המובנים של מזוודה קטנה היא העובדה שניתן להשתמש בה לא רק לצורך נסיעות אלא גם לצרכים אחרים. למשל, עבודה, לימודים ועוד.

אנחנו יכולים למצוא דגמים שונים של מזוודות קטנות, למשל מזוודות טרולי. מזוודות אלו נחשבות לפופולאריות ביותר כיום, הן בקרב צעירים והן בקרב מבוגרים. הרעיון של מזוודות טרולי הוא שאין צורך להרים אותן, אלא אפשר להניע אותן באמצעות ידית מודולארית שנפתחת לגבהים שונים על פי הצורך.

מזוודות טרולי, להבדיל ממזוודה גדולה רגילה, הן מזוודות מלבניות לרוב, הבנויות לגובה, כאשר בחלק התחתון שלהן מורכבים גלגלים ובחלק הקדמי יש ידית אחיזה. כך אפשר להשתמש בהן בצורה נוחה ובטוחה.

עוד יתרון של מזוודות טרול הוא היכולת לעלות אותן למטוס ללא שום בעיה. אין צורך לשלוח אותה לפני הטיסה, מה שחוסך הרבה זמן ביציאה משדה התעופה. אנשים רבים אשר טסים לנסיעות קצרות, בוחרים לקחת מזוודת טרולי כך הם יכולים לארוז את כל החפצים שלהם בצורה מסודרת ונוחה, לקחת את המזוודה לטיסה ולצאת משדה התעופה במהרה.

מזוודות מגיעות בשלל צבעים ועיצובים, וכל אחד יכול לרכוש את המזוודה הרלוונטית עבורו, על פי הגודל, העיצוב והצבע שלה.

לצפייה בקטלוג מזוודות היכנסו לכתובת