צה"ל פרסם היום (ב') שמות של שבעה לוחמים שנפלו במהלך הלחימה. לכל אחד מהם סיפור: גדעון אילני שהיה לקראת סיום הדוקטורט באסטרופיזיקה, רומן בורנשטיין שהספיק לחגוג לבנו בר מצווה בפעם האחרונה שהתראו, איתי פרי שהצטלם עם הציור שבו כתב בנו "מקווה שלא תפצע" ועוד.

לארי זלינמן נולדה בת, רומן בורנשטיין הספיק לחגוג לבנו

לארי יחיאל זלינמן מירושלים בן ה-32, שנפל בקרב ברצועת עזה, נולדה בת. התינוקת הקטנה, מעיין, נולדה שבוע בלבד לפני ה-7 באוקטובר וארי הספיק להיות איתה שבת אחת. הלוויתו של ארי תתקיים היום בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

ארי יחיאל זנילמן צילום: דובר צה"ל

עמית סגל מפרסם כי רומן ברונשטיין מבת ים, בן ה-46 שהיה קצין הדרכה ונפל בקרב ברצועת עזה, חגג החודש בר מצווה לילד שלו, ברעים. כל החברים מהצבא הגיעו לשם. זו הייתה הפעם האחרונה שהוא ובנו נפגשו.

רומן ברונשטיין צילום: דובר צה"ל

איתי פרי הצטלם עם מסר מצמרר, גדעון אליני היה על סף סיום הדוקטורט

רס"ם במיל' איתי פרי בן ה- 36 ממודיעין, שנפל גם הוא בקרבות הקשים בעזה, היה נשוי ואב לילדים קטנים. בתמונתו שהופצה על ידי צה"ל מחזיק איתי תמונת לב שצייר בנו, לצד הכיתוב המצמרר: "אני אוהב אותך. אני מתגעגע. אבא מקווה שלא תיפצע".

איתי פרי צילום: דובר צה"ל

רס"ם במיל' גדעון אילני בן ה- 35 מעשהאל

רס"ם במיל' גדעון אילני בן ה- 35 מעשהאל, נשוי ואב לשישה, נפל בקרב אחר ברצועה. הוא היה לקראת סיום הדוקטורט שלו באסטרופיזיקה. חברו ד"ר אורי אדלר ספד לו: " איש אשכולות. היה כבר לקראת סוף הדוקטורט באסטרופיזיקה. עם שטף החיים והעבודה הוא תמיד היה מונח עם גמרא או רמב"ם ביד".

גדעון אליני צילום: דובר צה"ל

אשתו של גל בכר היא קצינה בקבע, אביתר כהן היה אב לארבעה

אביתר כהן, גל בכר ואליה יאנובסקי צילום: דובר צה"ל

רס"ן גל בכר בן 34 מאורנית נהרג בתאונת דרכים צבאית בדרום הארץ. אשתו משרתת כקצינה בקבע בצה"ל. רס"ן במיל' אביתר כהן בן ה- 42 מכפר סבא, היה נשוי ואב לארבעה ילדים. בנוסף נהרג אליה יאנובסקי מירושלים, מפקד מחלקה בגדוד 8111, חטיבה 5, נפל בקרב ברצועת עזה. היה בן 24 בנופלו.

לרשימת ההרוגים המלאה והמעודכנת במלחמת חרבות ברזל לחצו כאן