רצפת הבית לפעמים לא מקבלת את תשומת הלב הראויה. אך בהתחשב בשטח הגדול שהיא מכסה, פשוטו כמשמעו זה כל הבית, לא ניתן להתעלם ממנה. הרצפה משפיעה על כל העיצוב והתחושות בבית. ומכאן שכל פגם ברצפה, בין אם זה סגנון עיצובי שאינו תואם לבית או פשוט מראה שחוק ומיושן, משליך על כל התחושות והאווירה בבית.

אם לאחרונה אתם מרגישים כל הזמן שהבית שלכם מלוכלך, ובעיקר הרצפה, למרות שאתם מנקים אותה בקביעות, כנראה שהגיע הזמן לעשות פוליש! פוליש לרצפה הוא הפתרון אשר מחזיר לרצפה שלכם את המראה המבריק שאבד במשך השנים.

מה קרה לרצפה שלכם?

אתם בוודאי מודעים לחשיבות הניקיון, ואוהבים את הבית שלכם נקי. ולכן אתם מקפידים לנקות באופן קבוע. אבל לאט לאט, במשך השנים, הרצפה שלכם כבר לא נראית כפי שהייתה פעם. אתם זוכרים איך פעם הרצפה תמיד נראתה מבריקה, ואיך האור השתקף ברצפה ותחושות ניקיון עלתה ממנה. ועכשיו, זה לא שהרצפה אינה נקייה, אבל משהו כבוי במראה הרצפה. אין לה את הברק, והיא תמיד נותנת לכם הרגשה לא נקייה.

זה תהליך טבעי שמתרחש בכל רצפה, גם אם רכשתם את אריחי השיש היקרים ביותר. במהלך השנים הרצפה מאבדת הברק, ולא ניתן לעצור את זה. אך מנגד, בהחלט ניתן להחזיר את המצב לקדמותו באמצעות ליטוש ופוליש. אז אל תיבהלו, אין צורך להשקיע עשרות אלפי שקלים בהחלפת הרצפה, אלא כמה מאות שקלים בפוליש שיחזיק מעמד שנים.

אבל למה הרצפה שלכם איבדה את הברק שהיה לה פעם? במשך השנים הרצפה מאבדת את שכבות הציפוי החיצוני, נשחקת ואפילו נשרטת. אלו הם תהליכים טבעיים המתרחשים כתוצאה מחומרי הניקוי שבהם השתמשתם במשך השנים, והנעליים שתמיד שפשפו את הרצפה. ואולי גם רהיטים שהוזזו ממקום למקום. אל תרגישו רע, זה קורה בכל מקום. אבל אם מאסתם בתחושה הזו, ואתם מתגעגעים לימים שבהם האורחים תמיד החמיאו לכם על המראה המבריק - זהו הרגע להזמין שירותי פוליש לרצפה.

איך מחזירים לרצפה את המראה הבוהק והיפה?

פוליש הוא פעולה של קרצוף והברקת המשטחים. זהו אינו ניקיון שאתם יכולים לעשות בעצמכם עם סמרטוט רצפה ומגב. זהו ניקיון הדורש מכונה מיוחדת המקרצפת את הרצפה, ובשילוב של חומרי פוליש מתאימים. באמצעות הטכניקה הזו ניתן להחזיר לרצפה את המראה החלק והבוהק שאבד במשך השנים. ניתן גם ממש לבצע ליטוש ולהעלים שריטות במידה וישנן. כמו כן הפוליש כולל גם מריחת שכבת הגנה לרצפה.

פוליש לרצפה דורש הרבה יותר ממכונה וציוד פוליש, נדרשת כאן גם הבנה של סוגי המשטחים השונים שנמצאים בבתים, חדרי מדרגות ומשרדים. ישנם סוגים שונים של משטחים, כמו גרניט פורצלן, שיש ומשטחי אבן שונים. ואפילו פרקטים מעץ או חומרים סינתטיים בחלק מהבתים. לא ניתן לעשות סתם כך פוליש מבלי לדעת באיזה חומר מדובר.

לדוגמה, אחת משיטות הפוליש היא פוליש קריסטל. בפני עצמה השיטה בהחלט טובה. היא כוללת קרצוף חזק המחדיר חומרים כימיים אל תוך שכבות הריצוף. אך פוליש קריסטל עשוי לגרום לנזק רב עבור מרצפות ישנות. איננו רוצים להעמיק בכל סוגי הפוליש, וההבדלים ביניהם. אך הנקודה החשובה היא שישנם סוגים שונים של פוליש לרצפה, ובמקרים מסוימים פוליש לא מקצועי עשוי לגרום נזק לרצפה.

המסקנה היא ברורה, פוליש לרצפה עושים רק באמצעות חברה מקצועית ומנוסה. חברה שבה יש את כוח האדם המנוסה, אשר יכול לאבחן את סוג הרצפה ולהמליץ לכם על שיטת הפוליש המתאימה. חברה מקצועית גם תדאג לתדרך אתכם ולתת לכם טיפים לשמירה על הרצפה לאחר הפוליש. הקפדה על חומרי הניקוי המתאימים תסייע לכם לשמור על מראה הרצפה לאורך שנים.

פוליש זו עבודה למקצועיים

נמאס לכם מהמראה העייף של הרצפה? רוצים להחזיר את הברק ותחושת הניקיון לבית? הגיע הזמן לעשות פוליש. חברת פוליש ברקת תחזיר לביתכם את המראה המבריק. אנו יודעים לבצע עבודה מקצועית, בהתאמה לסוג הרצפה והצרכים של הלקוח. לנו יש פתרון לכל סוגי המשטחים, פתרון שיאפשר להם להיראות במיטבם.

אצלנו תקבלו שירות מקצועי ומהיר, וכמובן גם מחירים משתלמים. אם בא לכם להבריק את הרצפה בבית, במשרד או בלובי של הבית המשותף, אנחנו נספק לכם תוצאות ונדאג שתהיו מרוצים. אנו מבצעים עבודה יסודית המחזיקה מעמד במשך שנים.


בשיתוף פוליש ברקת